۹۱۰۰۵۶۳۶ EN

برچسب ها

جدیدترین مطالب

مطالب پر بازدید

بهترین بسته بندی غذای بیرون بر چیست؟ لیستی از انواع بهترین بسته بندی غذا

توسط پویا فراز خلاق | ۲۷ تیر ۱۴۰۲


آیا تا به حال از رستوران‌های مختلف غذا سفارش داده‌اید؟ وقتی که غذا را تحویل می‌گیرید، بسته بندی آن کاملا با غذاهای دیگر متفاوت است. این بسته بندی‌ها مخصوص غذاهای بیرون بر هستند تا زمانی که به دست مشتری برسند، گرم بمانند. بهترین بسته بندی غذا بیرون بر چه ویژگی‌هایی دارد و چگونه می‌توان آن را خریداری کرد؟ در ادامه به شرح کامل این موضوع خواهیم پرداخت.


انواع جعبه‌های غذا بیرون بر


از آن جایی که غذاها با هم متفاوت هستند، بسته بندی آن‌ها نیز باید با هم فرق داشته باشد. انواع ظروف بسته بندی غذا مختلفی برای غذاهای بیرون بر در نظر گرفته می‌شود که عبارتند از:
• مدل دوتکه: تفاوت آن با نوع یک‌تکه در طراحی رب آن است. بسته بندی‌های دو تکه درب مجزا دارند و وقتی غذا در آن‌ها قرار داده می‌شود، درب روی آن‌ها قرار می‌گیرد. با توجه به نوع غذا، می‌توان ابعاد مختلفی برای این بسته بندی‌ها طراحی کرد.
• بسته بندی یک‌تکه: این بسته بندی‌ها بیشتر از سایر جعبه‌های بیرون بر مورد استفاده قرار می‌گیرند. ویژگی بارز آن متصل بودن درب جعبه به بدنه آن است که استفاده از آن را راحت می‌کند. اگر از رستوران مدنظر خود پیتزا سفارش دهید، این جعبه را مشاهده خواهید کرد. سایزبندی‌های مختلفی مانند 4، 6، 8 و 16 پرسی برای این بسته بندی‌ها وجود دارد.
• جعبه دسته‌دار: بیشتر رستوران‌ها برای مرغ سوخاری و چند غذای دیگر از این بسته بندی استفاده می‌کنند. جعبه‌های دسته‌دار نسبت به دیگر بسته بندی‌ها زیباتر و جذاب هستند، به همین دلیل استفاده از آن‌ها می‌تواند تا حدی فروش را بالا ببرد. هیچ محدودیتی برای ابعاد این بسته بندی وجود ندارد و می‌توانید لوگو رستوران خود را نیز روی آن چاپ کنید.

بهترین فروشگاه برای خرید بهترین بسته بندی غذای بیرون بر

بهترین بسته بندی غذای بیرون بر چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟


اگر برای رستوران خود به دنبال انواع روشهای بسته بندی مواد غذایی هستید، باید یک سری نکات هنگام خرید آن را در نظر بگیرید.
بهتر است که با توجه به وزن غذای خود، چند نوع از بسته بندی‌های بیرون بر را سفارش دهید تا هنگام جابجایی با مشکل مواجه نشوید. از جعبه‌های باکیفیت استفاده کنید. غذاهای بیرون بر معمولا باید گرم بمانند؛ پس از ظرفی استفاده کنید که هم بتواند گرما را حفظ کند و هم از مواد باکیفیت تولید شده باشد تا مواد مضر را به غذا انتقال ندهد.
درباره بسته بندی غذای بیرون بر اطلاعات زیادی کسب کنید تا برای غذاهای مختلف بتوانید بهترین بسته بندی را انتخاب کنید. برای تبلیغات بهتر و افزایش فروش، می‌توانید طرح روی بسته بندی‌ها را به دلخواه انتخاب کنید. هر چه طرح زیباتر و جذاب‌تر باشد، مشتری نسبت به خریدهای بعدی بیشتر ترغیب خواهد شد.

خرید بسته بندی غذا


حال که با ویژگی‌های بهترین بسته بندی غذای بیرون بر آشنا شدید، نوبت به آن می‌رسد که تعداد موردنظر را از یک فروشگاه سفارش دهید. تولیدکنندگان زیادی در زمینه تولید و فروش بسته بندی غذا فعالیت می‌کند، اما کیفیت و جنس همه آن‌ها یکسان نیست. اگر به دنبال بسته بندی غذای بیرون بر با بهترین کیفیت هستید، می‌توانید سایت پویا فراز را انتخاب کنید. ما در این مجموعه انواع بسته بندی غذای بیرون بر با ابعاد مختلف را برای مشتریان عزیز تولید خواهیم کرد.


اهمیت متریال در تشخیص بهترین بسته بندی غذا


هر ماده غذایی به متریال خاصی برای تولید بسته بندی مخصوص آن نیاز دارد. نمی‌توان از متریالی که برای غذاهای گرم استفاده می‌کنید، برای مواد غذایی قابل انجماد هم استفاده کنید. بهترین بسته بندی غذا، نوعی است که از کمترین ماده مضر در تولید آن استفاده شده باشد. خیلی از بسته بندی‌هایی که در رستوران‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند، از کاغذ یا جعبه تولید شده‌اند.
این متریال‌ها از کمترین ماده مضر تشکیل شده‌اند هیچ‌گونه آسیبی به بدن افراد و محیط‌زیست نخواهند زد. دانستن این نکته ضروری است که کاغذها و جعبه‌های کارتنی مواد قابل بازیافت هستند و پس از استفاده می‌توانید آن‌ها را برای بازیافت و استفاده دوباره جمع‌آوری کنید.

سوالات متداول

  1. بسته بندی غذای بیرون بر چیست؟ اکثر رستوران‌ها برای حمل و نقل غذاهای خود برای مشتریانی که در منزل هستند به بسته بندی خاصی نیاز دارند که به آن بیرون بر گفته می‌شود
  2. آیا بسته بندی‌های بیرون بر می‌توانند کیفیت غذا را حفظ کنند؟ بله اگر به دقت طراحی شده باشند تا زمانی که به دست مشتری برسند، کیفیت آن‌ها حفظ خواهد شد.
  3. انواع مختلف جعبه‌های بیرون بر چیست؟ این جعبه‌ها در انواع یک تکه، دو تکه و دسته دار تولید  می‌شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید: