۹۱۰۰۵۶۳۶ EN

فست فود عصرانه

  • همکاری خوب ما با پویافراز خلاق کوتاه‌مدت نیست، بلکه طی سالیان طولانی در حدود 18 سال با یکدیگر کار کرده‌ایم و طراحی هماهنگ و گام‌به‌گام شرکت پویا فراز خلاق بر طبق سلیقه فست فود عصرانه و مشتریان پروپاقرص آن باعث تداوم این همکاری شده است.

    غلامرضا فرج‌پور – مدیرعامل فست فود عصرانه

    همکاری طولانی‌مدت با شرکت پویا فراز خلاق

    فست فود عصرانه در سال 1370 با مدیریت آقای غلامرضا فرج پور احداث گردید و با تدابیر خوب و خلاقانه‌ای که ایشان درزمینهٔ فست فود و مواد غذایی داشته و دارند توانسته‌اند این فست فود را با حفظ مشتریان قدیمی و افزودن مشتریان جدید طی این سال‌ها رونق داده و سابقه کاری خود را چند برابر کنند.

    وقتی وارد سالن زیبا و دوطبقه عصرانه می‌شوید اولین چیزی که به چشمتان می‌خورد محیط صمیمی و آرام این فست فود است که با تمیزی و مرتب بودن میزها و صندلی‌ها، این حس تشدید می‌شود. از تمیز بودن سالن که بگذریم، آشپزخانه مرتب و تمیز و خوش‌رنگ و لعاب این رستوران، همراه با بوی متنوع و هوس برانگیز انواع غذاها شمارا ترغیب می‌کند که هرچه زودتر به سراغ منو رفته و غذای موردنظر خود را انتخاب کنید.

    هنگامی‌که از مشتریان قدیمی این فست فود درباره بهترین غذای عصرانه سؤال می‌کنید همگی مشترکا، هات‌داگ‌های متنوع فست فود عصرانه را پیشنهاد می‌دهد. علاوه بر انواع مختلف هات‌داگ، می‌توانید چند نمونه برگر و ژامبون را نیز انتخاب کرده و در این محیط آرام و تمیز از خوردن آن‌ها لذت ببرید. در کنارغذاهای اصلی سالادهای متنوع و خوش‌طعمی که درنهایت تمیزی و دقت درست‌شده‌اند و با سس‌های مختلف طعم دار شده‌اند را فراموش نکنید. چراکه خوردن سالاد در کنار این غذاهای خوشمزه خالی از لطف نیست.

    معرفی فست فود عصرانه

    طراحی بسته‌بندی و جعبه‌های خوش‌رنگ و متنوع

    یکی از ویژگی‌های این فست فود علاوه بر کیفیت بالای محصولات، بسته‌بندی و جعبه‌های خوش‌رنگ و متنوعی است که نشان از یک طراحی و فکر خلاق و باسلیقه دارد. طراحی و رنگ‌بندی که برای جعبه‌های ساندویچ بخصوص برگر در نظر گرفته‌شده درنهایت زیبایی و خوش‌رنگی است که هم کیفیت چاپ بالایی دارد و هم بسته‌بندی با جنس خوب مقوایی صورت گرفته که ضمن گرم نگه‌داشتن غذا، کیفیت آن را نیز حفظ می‌کند. آنچه در بسته‌بندی مواد غذایی بخصوص فست فود باید در نظر داشت کیفیت بالای جعبه، حمل‌ونقل راحت و در آخر طراحی و رنگ‌بندی خوب جعبه است که عوامل خوش‌سلیقه‌این فست فود عصرانه با همکاری متخصصان و طراحان حرفه‌ای پویا فراز خلاق به‌تمامی این موارد توجه داشته و خواسته مشتری را مدنظر دارند.

    18 سال تجربه همکاری موفق

    همکاری خوب شرکت پویا فراز خلاق با فست فود عصرانه، همکاری کوتاه‌مدتی نیست بلکه این دو طی سالیان طولانی در حدود 18 سال با یکدیگر کار کرده و طراحی هماهنگ و گام‌به‌گام شرکت پویا فراز خلاق بر طبق سلیقه فست فود عصرانه و مشتریان پروپاقرص آن باعث تداوم این همکاری شده است. ازآنجاکه شرکت پویا فراز خلاق در کلیه زمینه‌های خود دارای سابقه بالایی بوده و رضایت مشتریان خود را جلب کرده است، پس از طرف این مشتریان قدیمی به کسب‌وکارهای جدید معرفی‌شده تا آن‌ها نیز از کار کردن با این تیم متخصص و باتجربه نهایت رضایت را داشته باشند. همچنان که آقای حشمتی که از مشتریان قدیمی شرکت پویا فراز خلاق بوده درنهایت رضایت این شرکت را به آقای فرج پور معرفی کرده‌اند و اکنون چندین سال از این همکاری می‌گذرد.

    درباره فست فود عصرانه

    شاخصه اصلی ادامه همکاری؛ طراحان متخصص و خوش‌سلیقه‌

    شاخصه اصلی که باعث شده کسب‌وکارهای مختلفی همچون فست فود و در کل مواد غذایی به دنبال همکاری با شرکت پویا فراز خلاق باشند، استفاده از طراحان متخصص و خوش‌سلیقه‌ای است که ضمن داشتن اطلاعات کافی درزمینهٔ طراحی در بسته‌بندی، خواسته مشتریان را در نظر گرفته و ضمن احترام به سلیقه آنان، بسته‌بندی را طراحی می‌کنند که هم زیبا و خلاق بوده و هم برای مشتری کارآمد باشد.

    در ضمن تیم جوان و متخصص پویا فراز خلاق، با صبر و حوصله‌ای که دارند به خواسته مشتری گوش کرده و پاسخگوی تمام سؤالات آن‌ها نیز هستند. حسن برخوردی که این تیم جوان اما باتجربه در برخورد با مشتریان خوددارند را نیز می‌توان یکی از ویژگی‌های خوب آن‌ها دانست که همین خصیصه باعث ماندگاری همکاری با فست فود عصرانه شده است.

    در صنعت چاپ و بسته‌بندی دقت در آماده‌سازی فایل‌های طراحی و نظارت بر فرآیند قبل از چاپ و سپس چاپ از مهم‌ترین ویژگی‌هایی است که می‌تواند آن صنعت را سرپا نگه دارد چراکه رضایت مشتری در همین‌جا خلاصه می‌شود که کار بی‌عیب و نقصی را تحویل گرفته که با دستگاه‌های خوب و مجهز تولیدشده و هیچ ایرادی از آن نمی‌توان گرفت. شرکت پویا فراز خلاق همه سفارش‌ها خود را با در نظر گرفتن این مشخصه‌ها در بهترین حالت ممکن تحویل مشتری می‌دهد تا لبخند رضایت را در چهره مشتری خود ببیند و خستگی کار را از تن تمام تیم خود به درکند.