۹۱۰۰۵۶۳۶ EN

فست فود فریکادل

  • داستان همکاری پویا فراز خلاق و فریکادل

    فست فود فریکادل با همبرگرهای دست ساز خود معروف است. و مهم‌ترین ارزش پیشنهادی آن به مشتریانش همبرگر مرغوب و خوش طعم است. این مجموعه در کشورهای ترکیه، گرجستان و عربستان فعالیت می‌کند. این رستوران علاوه بر این کشورها در تهران نیز دارای شعبه چند شعبه است.
    در حال حاضر فریکادل دارای سه شعبه در تهران و یک شعبه در لواسان است. با افزایش تعداد رستوران های فست فود، هر رستوران‌ به دنبال ایجاد نوآوری و گسترش خدمات برای مشتریان خود است. فریکادل نیز با بهره‌گیری از تکنولوژی در روش سفارش‌گیری خاص خود دست به یک نوآوری زده است. به این صورت که  اپلیکیشنی طراحی شده است که با کمک آن مشتریان می‌توانند بر اساس سلیقه خود نوع همبرگر، نوع نان، پنیرها و تمامی مخلفات سفارش مورد علاقه خود را انتخاب کنند. و در نهایت اسمی را هم برای سفارش‌ خود تعیین نمایند. در زمان تحویل، هر سفارش با نامی که خریدار برای آن تعیین نموده است تحویل می شود.

    فست فود فریکادل
    فست فود فریکادل

    بسته‌بندی تولید شده در شرکت پویا فراز خلاق

    شرکت بسته بندی پویا فراز خلاق سال‌ها در زمینه طراحی و تولید بسته بندی‌ رستوران‌ و بسته بندی فست فود فعال است. این شرکت در تلاش است تا بتواند کیفیت و سرعت ارائه خدمات را به مشتریان افزایش دهد. از همین رو تیم تولید بسته بندی پویا فراز خلاق از مرحله تامین مواد اولیه تا مراحل پبیش از چاپ، چاپ، پس از چاپ و جعبه سازی و ارسال، کنتل کیفی و زمانی مستمر بر پروژه دارد. یکی از مهمترین موارد در بسته بندی غذا استفاده از مقوای بهداشتی در تولید بسته بندی است. تکته دیگر ارسال آن در به صورت بهداشتی با قابلیت انبار داری آسان است. شرکت پویا فراز خلاق طراحی استراکچر و تولید جعبه سیب زمینی سرخ کرده و جعبه همبرگر را برای رستوران‌ فریکادل، انجام داده است.