۹۱۰۰۵۶۳۶ EN

رستوران سینور

  • اگر بخواهم پویا فراز خلاق رو معرفی کنم میگویم پرسنل خوب و آدم‌های مرتب با سطح کاری بالا، خوب و درست. بعضی مواقع مممکن است در سرویس‌دهی بد قول باشند و کمی هم گران؛ اما سطح کاری بالا و پرسنل خوبی دارند.

     

    آقای صارمی – مالک فست فود سینور

    داستان همکاری سینور و پویا فراز خلاق

    یکی از برندهایی که با شرکت پویا فراز خلاق همکاری داشته، سینور است. این برند درواقع یک رستوران است که در زمینه تولید و عرضه غذاهای باکیفیت در حال فعالیت است. در ادامه مطلب داستان همکاری این دو برند را به شما معرفی خواهیم کرد.

     تاریخچه سینور

    در ابتدای مطلب بهتر است شما را با این رستوران آشنا کنیم. این رستوران فعالیت خود را در سال 1399 آغاز کرد. از آن زمان تاکنون به‌عنوان یکی از رستوران‌های باکیفیت در تهران شناخته شده است. این رستوران در زمینه تهیه و عرضه پیتزا، پاستا، انواع سوخاری و انواع ساندویچ در حال فعالیت است. این رستوران خوراکی‌های گوناگونی را عرضه می‌کند به‌طوری‌که برخی از غذاهای این مجموعه ترکیبی از چند سوخاری به همراه سیب‌زمینی هستند. شعار اصلی این شرکت «همه خوشمزه‌ها جمع‌اند»، است که به‌خوبی نشان‌دهنده ذوق و سلیقه صاحب رستوران یعنی آقای صارمی است.

    داستان همکاری سینور و پویا فراز خلاق

    یکی از خواسته‌های اصلی صاحب رستوران به‌عنوان فردی که حامی محیط‌زیست بود، این مسئله بود که دیگر نمی‌خواست از ظروف پلاستیکی برای عرضه غذاهای خود استفاده کند. همچنین به علت وجود غذاهای ترکیبی این رستوران قصد داشت ظرف‌هایی را تهیه کند که درون آن‌ها تفکیک شده باشد. به‌طوری‌که به‌عنوان‌مثال بتواند در قسمتی مرغ و در قسمت دیگر سیب‌زمینی را قرار دهد.

    در ابتدا برای برند سینور شروع به تولید ظرف‌های حامی محیط‌زیست کردیم و سعی کردیم در قسمت‌هایی از جعبه‌ها پیام‌هایی درباره حمایت از محیط‌زیست قرار دهیم. برخی از جعبه‌هایی که برای این برند تولید شد،  به‌صورت زیره و رویه یا همان دو تکه بودند. در تولید آن‌ها از تکنیک فلکسو در قسمت زیرین(برای محکم ماندن ظرف و حفظ تعادل) و از تکنیک افست برای قسمت رویی استفاده شده است. شرکت پویا فراز خلاق نیز هر بار طرح‌های متنوعی را به این شرکت ارائه می‌دهد که هم برای کارفرما جذاب است و هم برای مشتری‌های او.

    مالک این رستوران بسیار خوش‌ذوق هستند، به همین دلیل زمانی که می‌خواهیم طرح‌های جدید برای جعبه‌ها پیشنهاد دهیم، ابتدا طرح‌ها را برای این رستوران می‌فرستیم. معمولاً صاحب رستوران از طرح‌های جدید جعبه‌ها استقبال ویژه‌ای می‌کنند. از این طریق جدیدترین طرح‌ها همواره برای جعبه‌های سینور مورد استفاده قرار می‌گیرد. مشتری به پویا فراز خلاق اعتماد کامل دارد و تهیه و تولید تمام جعبه‌هایش را به ما می‌سپارد. جعبه‌های تولیدی برای این رستوران بسیار باکیفیت و محکم هستند و غذا را درون خود گرم نگه می‌دارند.