۹۱۰۰۵۶۳۶ EN

شرکت توسعه صنعت میراب

  • سفارش‌های میراب به پویا فراز خلاق از طراحی و تولید بسته بندی آغاز شد. اما مشاوره‌های خوبی که در زمینه تبلیغات از این شرکت دریافت نمودیم موجب شد سفارش‌های خود را به طراحی ابزار فروش، طراحی وبسایت و سایر خدمات دیجیتال مارکتینگ گسترش دهیم.

    علی گازران – مدیرعامل توسعه صنعت میراب

    توسعه صنعت میراب

    داستان همکاری پویا فراز خلاق و میراب

    میراب در فرهنگ روستا، به کسی گفته می‌شود که مسئولیت تقسیم و هدایت آب به مزارع و باغات مختلف را بر عهده دارد. شرکت توسعه صنعت میراب یکی از تولیدکنندگان لوازم بهداشتی ساختمانی است. که لوازم مرتبط با هدایت آب در ساختمان، نظیر شلنگ‌ها، سردوش‌ها، فلاش تانک‌ها، علمک و کفشوی‌هارا تولید و عرضه می‌کند. از همین رو برند میراب را برای خود برگزیده است. شرکت میراب با حفظ و بهبود کیفیت و ارائه خدمات مناسب در تلاش است تا حقوق مادی و معنی مشتریان خود را به عنوان شرکای تجاری حفظ نماید. یکی از اصول مهم در میراب بکارگیری استانداردهای جهانی است. در سالهای اخیر شرکت توسعه صنعت میراب توجه بیشتری به بهبود سرعت ارائه خدمات، گسترش خدمات داشته است.

    میراب طراحی لوگو

    باز طراحی (ریدیزاین) لوگو شرکت توسعه صنعت میراب

    مشتری درخواست طراحی ساین و اصلاح لوگوتایپ برند خود را داشت. در طراحی ساین لوگو میراب، دو حرف ر فارسی و r انگلیسی را کنار هم قرار دادیم تا شبیه به اتصال لوله آب (زانویی) شود. در لوگوتایپ پیشین شرکت میراب شباهت چندانی بین لوگو فارسی و انگلیسی وجود نداشت. در بازطراحی لوگو میراب، قوس‌ها و گوشه‌های حروف فارسی و انگلیسی را مشابه هم طراحی کردیم. تا لوگوتایپ چشم نوازتر از پیش شود.

    طراحی ابزار تبلیغ در محل فروش (POSM)

    میراب با حذف پرلاتور ازشلنگ‌ها و ایجاد تغییرات فیزیکی در سری شلنگ. مشکل پاشش زیاد یا کم شلنگ و گرفتگی پرلاتور را رفع نموده است. مشکل میراب عدم آگاهی خریدار از این مسئله بود. چرا که فروشندگان لوازم بهداشتی وقت و حوصله توضیح مزایا برای خریدار را نداشتند. شرکت میراب می‌خواست به شکلی که متکی به فروشنده نباشد ویژگی‌های محصولات خود را اطلاع رسانی نماید. از این رو همکاران ما در واحد ارتباطات برند پویا فراز خلاق پس از بررسی فضای فروشگاه‌ها، برای محصولات میراب لیبل و وابلر طراحی نمودند.

    بسته بندی تولید شده در شرکت پویا فراز خلاق

    از مهم‌ترین وظایف شرکت طراحی و تولید بسته بندی برآورد نیاز مشتری است. تا متریال، تکنیک چاپ و خدمات پس از چاپ مناسب برای هر محصول را به مشتریان خود پیشنهاد دهد. شرکت میراب به پیشنهاد متخصصان و طراحان شرکت بسته بندی پویا فراز خلاق از مقوای کرافت و مقوای دوپلکس برای بسته بندی کالا خود استفاده کرده است.