۹۱۰۰۵۶۳۶ EN

رستوران و کترینگ پردیسان

  • زمانی که تصمیم گرفتیم از جعبه برای بسته بندی غذای بیرون بر استفاده کنیم، شرکت پویا فراز خلاق را از طریق وبسایت آنها پیدا کردیم و ارتباط گرفتیم. از خدمات پویا فراز خلاق در طراحی و تولید جعبه های پردیسان راضی هستیم و امیدواریم این همکاری تداوم یابد.

    آقای موحدی؛ مدیریت رستوران و کترینگ پردیسان

    داستان همکاری پویا فراز خلاق و رستوران پردیسان

    رستوران و کترینگ پردیسان در سال 1392 در فاصله پنج کیلومتری از شهر میانه در جاده زنجان در استان آذربایجان شرقی راه اندازی شده است. فاصله رستوران از شهر مالکان رستوران را به این فکر انداخت که برای آسایش مشتریان خود یک کیترینگ نیز در داخل شهر میانه راه اندازی کنند. در این کیترینگ غذای تازه فقط به صورت بیرون بر ارائه می‌گردد. همچنین رستوران پردیسان دارای تالار مناسب برای برگزاری مراسم مختلف است. مجموعه تالار، رستوران و کترینگ پردیسان توانسته به اقبال خوبی میان مخاطبین و مشتریان دست یابد. با وجود اینکه این رستوران در خارج از شهر واقع شده است، در روزهای پایان هفته شمار زیادی از اهالی میانه برای صرف یک غذای لذیذ و با کیفیت به رستوران پردیسان مراجعه می‌کنند.

    رستوران و کترینگ پردیسان

    تولید بسته بندی برای رستوران و کترینگ پردیسان

    با رونق گرفتن کترینگ پردیسان، مالکان آن به فکر استفاده بسته بندی مناسب برای غذای بیرون بر افتادند. زیرا بدینوسیله می‌توانستند خدمات بهتری به مشتریان خود ارائه نمایند. اینگونه بود که همکاری پویا فراز خلاق با رستوران و کترینگ پردیسان آغاز شد. پس از ارائه مشاوره، در نهایت جعبه غذای بیرون بر با نگهدارنده مخلفات دوتایی برای این مجموعه طراحی و تولید گردید.

    جعبه غذای بیرون بر

    جعبه بیرون بر غذا با نگهدارنده مخلفات دو تایی برای هر ظرف محفظه‌ای مجزا دارد. در این حالت فاصله مخلفات با غذا حفظ می‌شود و مشکلاتی که در بالا به آنها اشاره شد پیش نمی‌آید. متریال این جعبه مقوای پشت طوسی لمینیت شده رو ورق سینگل است. طرح گرافیکی رو مقوای پشت طوسی چاپ و سپس مقوا روی ورق سینگل لمینیت شده است. البته امکان تولید جعبه با ورق فلوت دار نیز وجود دارد.

    تمام مراحل طراحی استراکچر، طراحی بسته بندی و جعبه سازی جعبه غذای بیرون بر پردیسان توسط طراحان و کارشناسان شرکت پویا فراز خلاق انجام شده است.