۹۱۰۰۵۶۳۶ EN

مرغ کنتاکی قشم QFC

  • شرکت پویا فراز خلاق به قولی که می‌دهد متعهد است. مسؤلیت پذیر هستند. پرسنل خوش اخلاق و پیگیری دارند. اگر انتقادی از طرف ما مطرح می‌شود می‌شنوند و ترتیب اثر می‌دهند. سفارش ها را بموقع تحویل می‌دهند.

    آقای جمالی؛ مدیریت رستوران های زنجیره ای مرغ کنتاکی قشم

    مرغ کنتاکی قشم

    داستان همکاری پویا فراز خلاق و مرغ کنتاکی قشم

    نخستین شعبه رستوران فست فود زنجیره ای مرغ کنتاکی قشم در سال 1384 در جزیره قشم راه اندازی شد و پس از مدتی به بندرعباس انتقال یافت. با استقبال مردم و افزایش محبوبیت رستوران QFC به تدریج تا سال 1394 سه شعبه دیگر از این رستوران در بندرعباس راه اندازی شد. هم اکنون این رستوران زنجیره ای، با چهار شعبه در بندرعباس فعالیت می‌کند.

    منوی غذای این رستوران شامل موارد متنوعی از مرغ کنتاکی، انواع پیتزا و انواع ساتدویچ می‌شود.

    تولید بسته بندی برای QFC

    یکی از نیازهای اصلی هر رستوران فست فود انواع بسته بندی فست فود است. چه برای استفاده در رستوران و چه به عنوان جعبه غذای بیرون بر. شرکت پویا فراز خلاق به عنوان یک شرکت تخصصی طراحی و تولید بسته بندی مقوایی و کارتنی، تجربه پربار در تولید انواع جعبه فست فود دارد. جعبه سوخاری، جعبه و پلیت سیب زمینی، و جعبه همبرگر، محصولاتی هستند که برای رستوران فست فود مرغ کنتاکی قشم تولید می‌شوند.

    خدمات ارسال جعبه های تولید شده به شهر و محل نورد درخواست مشتریان پویا فراز خلاق، ویژگی است که موجب جلب رضایت مشتریان می‌گردد.