۹۱۰۰۵۶۳۶ EN

دیزی سرای درویش

  • داستان پویا فراز خلاق و دیزی سرای درویش

    دیزی‌ سرای درویش از رستوران‌های قدیمی بازار تهران است. این رستوران ابتدا در سال 1339 توسط حاج صادق درویشی تاسیس شد و دیزی‌سرای حاج صادق نام گرفت. دیزی غذای ایرانی مورد علاقه بسیاری از افراد است و به خصوص بین بازاریان طرفداران زیادی دارد. بازاریان تهران‌، سال‌هاست که از طعم دیزی‌های این رستوران‌ لذت می‌برند.

    در سال 1399 پس از گذشت 60 سال، نوه حاج صادق، اداره رستوران را عهده‌دار شد. با ایجاد تغییرات، مدیریت مجموعه، تصمیم به ری‌برندینگ و ایجاد تغییرات در رستوران گرفت. در قدم اول، نام دیزی سرای “حاج صادق” به دیزی سرای درویش تغییر یافت.

    طراحی هویت بصری دیزی سرای درویش

    با تغییر نام رستوران، نیاز به طراحی هویت بصری جدید برای مجموعه احساس می‌شد.

    طراحی لوگو

    بنابر این لوگو تازه‌ای توسط تیم طراحی گرافیک شرکت پویا فراز خلاق برای این مجموعه طراحی شد. و بر اساس هویت بصری تازه، جعبه دیزی بیرون توسط واحد تولید پویا فراز خلاق طراحی و تولید شد.

    طراحی بسته بندی

    در طراحی گرافیکی جعبه غذای بیرون بر، برای تاکید بر قدمت دیزی سرای درویش از تصویر بازار قدیم تهران بهره گرفتیم تا هم نمایانگر محل فعالیت و قدمت این مجموعه باشد. در تولید بسته بندی رستوران از مقوای کرافت استفاده شده است که حس نوستالژیک را به بسته‌بندی‌ اضافه می‌کند.

    تولید بسته بندی

    جعبه دیزی دیزی سرای درویش در واحد تولید بسته بندی پویا فراز خلاق در مدت زمان کوتاه تولید و در اختیار مشتری قرار گرفت. برای تولید جعبه از ورق 3 لایه فلوت دار استفاده شد. و طرح با تکنیک چاپ فلکسو چاپ شد.

    تولید بسته بندی مقوایی و کارتنی به طور کلی متشکل از سه مرحله پیش از چاپ، چاپ و پس از چاپ است. صفر تا صد این مراحل در شرکت بسته بندی پویا فراز خلاق زیر نظر کارشناسان فنی انجام، نظارت و مدیریت می‌شود. در نهایت بسته بندی در زمان مورد نظر مشتری و با کیفیت مطلوب و قیمت مناسب در اختیار مشتری قرار می‌گیرد.