۹۱۰۰۵۶۳۶ EN

برند کی کی

  • داستان همکاری پویا فراز خلاق و برند کی کی

    تیم ارتباطات برند شرکت بسته بندی پویا فراز خلاق با بررسی برند شما و دسته‌های مخاطبین هدف، مسیرهای کارآمد برای ایجاد ارتباط درست با مخاطب هدف را کشف و یا خلق می‌نماید.

    >> ایده‌ پردازی و اجرای روش‌های خلاقانه تبلیغ در محل فروش برای کمک به افزایش فروش کالا (طراحی و تولید استند محصول، دنگلر، وابلر و موارد مشابه).

    >> ایده‌ پردازی و اجرای پروژه‌های بازاریابی تجربه‌ای برای ارتباط و تعامل رو در روی برند با مخاطب هدف و ایجاد تجربه‌های جذاب و به یادماندنی با برند برای مخاطب هدف. (سمپلینگ، مرچندایزینگ، رودشو، تبلیغات چریکی و موارد مشابه).

    >> ارائه خدمات بازاریابی دیجیتال، شامل طراحی و مدیریت وبسایت و شبکه‌های اجتماعی،  ایده‌ پردازی و تدوین کمپین‌های تبلیغاتی دیجیتال.

    همگی خدماتی هستند که می‌توانید از دپارتمان ارتباطات برند شرکت بسته بندی پویا فراز خلاق دریافت نمایید.

    برند کی کی

    انتخاب نام تجاری

    کی کی اسم برندی بود که از طرف پویا فراز خلاق مطرح شد. یکی از مهمترین اصول طراحی هویت بصری برای هر موسسه و شرکت توجه به نوع فعالیت و محصولات مجموعه است.

    کِی‌کِی نام روستایی سرسبز و خوش آب و هوا در مسیر بجنورد به اسفراین در استان خراسان شمالی است. پس از نیم ساعت رانندگی در جاده‌ فرعی و کوهستانی عبور از میان مناظری بسیار زیبا به این روستای خوشآب و هوا خواهید رسید.
    نام کِی‌کِی را به یک شرکت بازرگانی که در زمینه صادرات و واردات محصولات کشاورزی فعالیت می‌کرد و به دنبال برند و نشانی بود که تعلقش به کشوری خاص رو نشان ندهد، پیشنهاد دادیم.

    .

    .

    .

    برند کی کی

    طراحی لوگو

    برای طراحی هویت بصری کِی‌کِی مزارع سرسبز را از دید پرندگان مهاجر نگاه کردیم. و برای تاکید بر بُعد بین‌المللی برند، دیدمان رو بالاتر بردیم. و دیتیلی از مزارع زیبا را بر کره‌ی زمین نشان دادیم.

    کارتن مادر برند کی کی

    طراحی بسته بندی

    در طراحی بسته بندی، لوگو را محور طراحی قرار دادیم. دوباره مزارع سرسبز را از دل آن بیرون کشیدیم و بر سطح بسته بندی گستراندیم. طوری که انگار لوگو دیتیلی از مزارع است.