۹۱۰۰۵۶۳۶ EN

دکتر هادی درویش پور

  • ما برای رفاه حال بهتر بیماران خودمان تصمیم گرفتیم با کمک شرکت پویافراز خلاق، پکیجی را طراحی و محصولاتی را جمع‌آوری کنیم تا در نهایت، خدمات بهتری را به بیماران ارائه دهیم.

    دکتر هادی درویش پور متخصص ارتودنسی و ناهنجاری فک و صورت در زمره اولین‌هایی است که درمان ارتودنسی نامرئی (الاینر) را داخل مجموعه خود شروع کرده و بیماران زیادی را از طریق این درمان به نتیجه مطلوب و عالی رسانده است.

    دکتر هادی درویش پور متخصص ارتودنسی و ناهنجاری فک و صورت در زمره اولین‌هایی است که درمان ارتودنسی نامرئی (الاینر) را داخل مجموعه خود شروع کرد

    داستان همکاری پویا فراز خلاق و مطب دکتر درویش پور

    پویا فراز خلاق با ایده‌های جذاب برای بسته بندی محصولات دندانپزشکی، باعث ارائه امکانات بهتری به مراجعه کنندگان مطب دکتر درویش پور شد. اما قصه از کجا شروع شد؟!

    هدف اصلی این مجموعه رضایت و رفاه حال مراجعه کننده است، و از همان شروع تا به امروز که به اینجا رسیده همچنان بر همان عهد و تعهد باقی مانده است. از لابراتوار دیجیتال و آنالوگ گرفته تا فتوگرافی دندانپزشکی همگی در مجموعه دکتر درویش پور ارائه می‌شوند.

    دکتر درویش پور سراغ شرکت پویا فراز خلاق آمد تا با ایده‌های جذاب برای بسته بندی محصولات دندانپزشکی امکانات بهتری به مراجعه کنندگان عزیز بدهد

    ایده اصلی همکاری با پویا فراز خلاق

    کمتر کسی پیدا می‌شود که مراجعه مکرر به دندانپزشکی را دوست داشته باشد؛ تقریبا همه از درد طاقت فرسای پروسه درمان و ترمیم در دندانپزشکی گریزان هستند. همین دغدغه باعث شد تا مطب دکتر درویش پور به فکر طراحی پکیجی از محصولاتش بیفتد تا نه فقط امکانات بهتری به بیماران ارائه شود بلکه کمی از نگرانی‌ها و ترس مراجعین هم کاسته شود. بسته بندی محصولات دندانپزشکی بسیار مهم است؛ چرا که علاوه بر حفظ کیفیت و ایمنی محصولات، بسته بندی مناسب می‌تواند ارزش افزوده و جذابیت بیشتری به محصولات شما ببخشد.

    بنابراین، دکتر درویش پور که به دنبال ارائه امکانات بهتر و تامین رفاه حال بیماران بود، سراغ شرکت پویا فراز خلاق آمد. هدف این بود تا با ایده‌های جذاب پویا فراز خلاق برای بسته بندی محصولات دندانپزشکی، امکانات بهتری به مراجعه کنندگان عزیز بدهد و پروسه درمانی را کمی تحمل‌پذیر نماید.

    بسته بندی با پویا فراز خلاق

    بسته بندی محصولات دندانپزشکی باید استریل و بهداشتی باشد تا از آلودگی و عفونت جلوگیری شود. به‌علاوه اینکه، محافظت از محصول هم به همان اندازه مهم است. بسته بندی باید محصول را در برابر آسیب‌ و آلودگی‌ها محافظت کند. استفاده از جعبه‌ها، بسته‌های محافظ، پوشش‌های محافظ و مهار‌های محصول مناسب می‌تواند در این زمینه مؤثر باشد.

    بسته بندی محصولات دندانپزشکی باید استریل و بهداشتی باشد تا از آلودگی و عفونت جلوگیری شود.

    مطب دندانپزشکی دکتر هادی درویش پور به درج اطلاعات و برچسب گذاری روی بسته‌بندی‌ها نیاز داشت، و پویا فراز خلاق هم لیبل‌هایی طراحی کرد که شامل اطلاعات کامل و دقیق درباره محصول، نحوه استفاده، تاریخ انقضا، شرکت سازنده و اطلاعات تماس باشند.

    تناسب ظاهر بسته بندی با ارزش و برند محصول با استفاده از طرح‌ها، رنگ‌ها و لوگوهای منحصر به فرد در خدمات ارائه شده پویا فراز خلاق به این مطب دندانپزشکی دکتر درویش پور رعایت شدند.