۹۱۰۰۵۶۳۶ EN

رستوران ایتالیایی استریت آرت

  • داستان همکاری پویا فراز خلاق و استریت آرت

    رستوران ایتالیایی استریت آرت یکی از فست فودهای نو‌آور تهران است. این مجموعه، شعبه فست فود استریت آرت ایتالیا در ایران است. و با ارائه غذاهای سبُک و ساده می‌تواند گزینه مناسبی برای دوستداران غذاهای فست فودی باشد. آنهایی که به دنبال رژیم غذایی سالم هستند. مشتری پر و پا قرص استریت آرت خواهند شد. خمیر و پنیر استفاده شده برای محصولات رستوران استریت آرت مستقیم از کارخانه اصلی در ایتالیا تامین می‌شود. یکی از معیارهای مهم این رستوران ایتالیایی که باعث جلب رضایت مشتریان شده است، ایجاد یک تجربه متفاوت و ارائه غذای خوشمزه و در عین حال سالم به مشتریان است.

    بسته بندی تولید شده در شرکت پویا فراز خلاق

    شرکت بسته بندی پویا فراز خلاق تا کنون با تعداد زیادی از رستوران‌ها و فست فودهای زنجیره‌ای به صورت مستمر همکاری داشته است. طراحان و مهندسان ما همواره به دنبال ایجاد یک تجربه تازه برای مشتریان پویا فراز خلاق هستند. ما مواد اولیه بسته بندی را با قیمت مناسب و کیفیت مطلوب به صورت مستقیم و دست اول تامین می‌کنیم. کارشناسان فنی ما در واحد تولید بسته بندی نظارت کامل بر خدمات پیش از چاپ، چاپ و پس از چاپ دارند. تا مطمئن شوند بسته بندی با بهترین کیفیت، در زمان مورد نظر مشتری تولید و ارسال شود. شرکت پویا فراز خلاق، برای رستوران استریت آرت مجموعه ای از جعبه پیتزا، جعبه سیب زمینی سرخ کرده و… را تولید کرده است.

    ارسال به تمام نقاط ایران

    مهمترین مسئله پس از تولید بسته بندی، ارسال و انبارداری آن است. محصولات تولید شده در پویا فراز خلاق در کارتن حمل و نقل بسته بندی می‌شوند. و یا شرینک می‌شوند تا به آسانس قابل حمل باشند و کمترین فضا را در اینبار اشغال نمایند. همچنین بسته بندی تولید شده قابل ارسال به شهرستان ها و تمام نقاط ایران طبق سفارش مشتری است.