۹۱۰۰۵۶۳۶ EN

برچسب ها

جدیدترین مطالب

مطالب پر بازدید

بسته‌‌بندی های پویا فراز خلاق در سومین جشنواره رستوران محبوب مردم

توسط میثم شفیعی | ۲۹ بهمن ۱۳۹۶

سومین جشنواره رستوران محبوب مردم در مرکز همایش‌های بین المللی برج میلاد تهران. در تاریخ دوم اسفند 1396 به همت گروه بین المللی فرازمان برگزار شد. و شرکت بسته‌ بندی پویا فراز خلاق برای ارائه محصولات خود در زمینه طراحی و تولید بسته‌ بندی رستورانبسته بندی فست فود، بسته بندی کافی شاپ به فعالان این حوزه در سومین جشنواره رستوران های محبوب حضور داشت. مخاطبین این همایش شامل اصناف مرتبط با کافی شاپ، هتل، رستوران، فست فود، مجتمع رفاهی و کترینگ بودند.

برنامه‌های این جشنواره شامل:

شرکت بسته بندی پویا فراز خلاق خدمات طراحی و تولید بسته‌بندی و خدمات ارتباطات برند را به مشتریان خود ارائه می‌نماید. این خدمات توسط واحدهای ارتباطات برند، طراحی بسته بندی و تولید بسته بندی ارائه می‌گردد.

طراحی بسته‌بندی

بخش طراحی بسته بندی از تیم‌های طراحی استراکچر بسته بندی و طراحی گرافیک بسته بندی تشکیل شده است.

تیم طراحی استراکچر متشکل از متخصصین طراحی صنعتی است. در این بخش شکل، اندازه و متریال بسته‌بندی بر اساس نوع محصول، شکل محصول، اندازه و وزن محصول تعیین می‌گردد و در نهایت نمونه بسته بندی برای سنجش میزان کارآمدی آن برای نگهداری از محصول ساخته می‌شود. سهولت در سرهم شدن بسته بندی، و انبارداری و حمل آسان بسته بندی موارد دیگری هستند که توسط تیم طراحی استراکچر پویا فراز خلاق در زمان طراحی در نظر گرفته می‌شوند.

سپس تیم طراحی گرافیک بر اساس برداشتی که از بازار و رقبای محصول و از ویژگی‌های مخاطب هدف محصول دارند طراحی گرافیک را انجام می‌دهند. در این پروسه هویت بصری برند نیز مورد توجه قرار می‌گیرد.

تولید بسته‌‌بندی

تمامی موارد مرتبط با تولید بسته بندی توسط تیم حرفه‌ای پویا فراز خلاق در واحد تولید، و مجتمع چاپ و بسته‌بندی انجام می‌شود. و به مشتریان عزیز تحویل می‌گردد. سیستم مدیریت یکپارچه به همراه زنجیره تامین حرفه‌ای موجب شده روزانه ده‌ها پروژه تولید بسته‌بندی در شرکت پویا فراز خلاق به صورت همزمان پیگیری و با بهترین کیفیت انجام گردد.

ارتباطات برند

ارتباطات برند شامل گستره وسیعی از مسیرهای ارتباطی میان برند و مخاطب هدف است. مواردی همچون هویت سازمانی برند، ابزار فروش برند، کمپین‌های تبلیغاتی و هر آنچه موجب ارتباط بین برند و مخاطب شود در این گستره قرار می‌گیرد. واحد ارتباطات برند شرکت پویا فراز خلاق آمادگی دارد شما را در ایجاد ارتباط درست و ثمربخش با مخاطب هدف یاری نماید.

بیشتر بخوانید: