۹۱۰۰۵۶۳۶ EN

برچسب ها

جدیدترین مطالب

مطالب پر بازدید

نمایشگاه بسته بندی و فرآوری مسکو

توسط میثم شفیعی | ۳۰ دی ۱۳۹۶

درباره نمایشگاه

نمایشگاه بسته‌بندی و فرآوری مسکو (UPAKOVKA) نمایشگاه برتر روسیه در زمینه تولید بسته بندی و فرآوریست. بهره مندی از آخرین فناوری ها، گسترش ارتباطات تجاری موجود و ایجاد کانال های جدید فروش به منظور حفظ موقعیت برتر در هنگام رونق اقتصادی را می‌توان از دستاوردهای این نمایشگاه دانست. نمایشگاه بسته‌بندی و فرآوری مسکو در سال 2018 و در مسکو برگزار گردید. و حدود 21000 بازدیدکننده از روسیه، کشورهای مشترک المنافع و همسایه از آن بازدید نمودند. 828 شرکت از 35 کشور جهان در آن شرکت کردند و محصولات و خدمات خود را به نمایش گذاشتند. حضور پررنگ شرکت‌های بین المللی در این نمایشگاه نشان از اطمینان به فرصت‌های دراز مدت بازار روسیه دارد.

هدف روسیه از برگزاری این نمایشگاه بهره مندی از آخرین فناوری‌ها، گسترش ارتباطات تجاری، ایجاد کانال‌های تازه فروش به منظور حفظ موقعیت برتر در زمان رونق اقتصادی است.

نمایشگاه بسته بندی و فرآوری مسکو تنها نمایشگاه تحاری روسیه است که کل چرخه ارزش افزوده را به نمایش می‌گذارد.

گروه های هدف این نمایشگاه عبارتند از: غذا و نوشیدنی، نان و شیرینی، دارو و مواد آرایشی و بهداشتی، کالاهای مصرفی (FMCG) بجز غذا، محصولات صنعتی، خدمات.

تاریخ نمایشگاه بسته بندی و فرآوری مسکو از 3 تا 6 بهمن 1396 به مدت 4 روز برگزار شد و هر سال در همین تاریخ برگزار می‌گردد.

2 پاسخ به “نمایشگاه بسته بندی و فرآوری مسکو”

  1. میثم شفیعی گفت:

    ممنون

  2. میثم شفیعی گفت:

    سلام. بسیار عالی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید: