۹۱۰۰۵۶۳۶ EN

برچسب ها

جدیدترین مطالب

مطالب پر بازدید

برای خرید کارتن پستی به چه مواردی توجه کنیم؟

توسط پویا فراز خلاق | ۲۳ فروردین ۱۴۰۲

مقدمه خرید کارتن پستی

بسته‌بندی باید در حالت ایده‌آل در یک محفظه محکم و یا کارتن به گونه‌ای باشد که محتویات پستی از بین نرود یا آسیب نبیند، همچنین از هرگونه دستکاری در آن جلوگیری کند و از اقلام پستی محافظت شود. بسته‌های پستی کارتنی بخشی جدایی‌ناپذیر از حمل و نقل برای مجموعه عظیمی از کالاها هستند , در طیف گسترده‌ای از شکل‌ها و نسبت‌ها موجود هستند، آن‌ها بهترین انتخاب برای بسته‌بندی اقلام کوچک تا متوسط به شمار می‌روند. خرید کارتن پستی انتخابی مطمئن برای حمل و ارسال محصولات کوچک و متوسط شما هستند و آن‌ها را ایمن و به صورت حرفه‌ای ارائه می‌کنند. با ما همراه شوید تا در این مورد بیشتر توضیح دهیم.

کارتن پستی چیست؟

کارتن پستی، جعبه‌های مقوایی است که با علامت مخصوص اداره پست، در سایز و کیفیت متفاوت برای بسته‌بندی کالاها عرضه می‌شود. این کارتن‌ها توسط شرکت‌های طراحی و چاپ کارتن تولید می‌شود. مطمئناً حداقل یکبار از این کارتن‌ها برای ارسال بسته پستی خود استفاده کرده‌اید و این کارتن‌های مقوایی را از نزدیک دیده‌اید. کارتن‌های پستی بهترین راه‌حل بسته‌بندی برای حمل و نقل اقلام است. اگر مجموعه‌ای از اقلام را برای یک مشتری ارسال می‌کنید، می‌توان از جعبه‌های پستی نیز استفاده کرد. برای ایمن نگه داشتن اقلام شما تا زمان تحویل، جعبه‌ها از مقوای راه راه با کیفیت بالا ساخته شده‌اند.

کارتن پستی ساخته شده از مقواهای قهوه‌ای

تصویر1: کارتن پستی ساخته شده از مقواهای قهوه‌ای

ویژگی‌های‌ خرید کارتن‌ پستی

تولید کارتن‌های پستی با کیفیت بالا بخش مهمی از طراحی و تولید شرکت است. نادیده گرفتن یک راهکار بسته‌بندی با کیفیت بالا می‌تواند محصول شما را در حمل و نقل در معرض آسیب قرار دهد. وجود طیف گسترده‌ای از کارتن‌های پستی و بسته‌بندی به این معنی است که مشتریانی که به همه بخش‌ها خدمات ارائه می‌کنند، می‌توانند مواد مقرون‌به‌صرفه، قابل اعتماد و محکمی را که برای برآوردن نیازهای مشتریان خود نیاز دارند، بیابند. از این گذشته، استفاده از بسته‌بندی بادوام و با کیفیت بالا، تصویر شرکت شما را حرفه‌ای‌تر نشان می‌دهد. جعبه‌های پستی در اشکال و اندازه‌های مختلف و همچنین رنگ‌های قهوه‌ای و سفید قابل دسترسی هستند، بنابراین بهتر است بر اساس نیاز خود و طوری که مناسب کسب و کار شما باشد، خرید کارتن پستی را انجام دهید.

کارتن‌های پست اغلب از مدل جعبه‌های راه راه هستند که کارتن‌های سبک و در عین حال محکمی هستند و با تا کردن مقواهای راه راه ساخته می‌شوند. ساختار اصلی کارتن‌های پستی شامل ورق‌هایی از کاغذ سنگین است که بینشان کاغذ فلوت‌دار یا قوس‌دار قرار گرفته است. این به کارتن‌های موجدار استحکام و مقاومت بالاتری در برابر خرد شدن نسبت به سایر جعبه‌های بسته‌بندی می‌دهد. کارتن‌های موجدار با توجه به تراکم قوس‌ها یا فلوت‌ها و همچنین ضخامت تخته‌ها انواع مختلفی دارند.

تعداد لایه‌های کارتن پستی و کیفیت ورقه‌ها، میزان مقاومت و ضربه‌گیری آن را نشان می‌دهد.

تصویر2: تعداد لایه‌های کارتن پستی و کیفیت ورقه‌ها، میزان مقاومت و ضربه‌گیری آن را نشان می‌دهد.

مدل کارتن‌های پستی

کارتن‌های موجدار متعدد اغلب با هم ترکیب می‌شوند تا کارتن‌های دو جداره یا کارتن‌های سه جداره را بسازند که از اکثر جعبه‌های بسته‌بندی دیگر قوی‌تر و ضخیم‌تر هستند. این ویژگی باعث شده است تا کارتن پستی مدل موجدار در صنعت حمل و نقل استفاده شود که در آن افراد اقلام سنگین را جابجا می‌کنند. کارتن‌های راه راه سبک‌تر و کم هزینه، در بسته‌بندی‌های خرده‌فروشی یا در بسته‌بندی مواد غذایی استفاده می‌شود.

کارتن‌های پستی اگر با پلاستیک لمینت شوند، قابل بازیافت نخواهد بود در غیر اینصورت بازیافت آن‌ها راحت است. این جعبه‌ها اغلب با اشکال دیگر کاغذ لمینت می‌شوند که چاپ گرافیکی غنی و تمام رنگی را امکان‌پذیر می‌کند. انواع کارتن پستی عبارتند از:

مدل تک جداره یا سه لایه:

جعبه‌های تک جداره یا سه لایه، یک جعبه بسته‌بندی سازگار با محیط زیست و کم هزینه با ظرفیت بارگیری پایین هستند. خرید کارتن‌ پستی تک لایه مقوای راه راه از اقلام شما محافظت می‌کند و در اندازه‌های متفاوت برای کسانی که به دنبال بسته‌بندی مقرون به صرفه هستند ایده آل هستند.

کارتن‌های پستی دو جداره یا پنج لایه:

جعبه‌های مقوایی دوجداره همانطور که از نامشان پیداست دارای دو لایه روکش مقوایی هستند که دو برابر قوی‌تر از جعبه‌های تک جداره است. کارتن‌های مقوایی دوجداره جعبه‌های بسته‌بندی سنگینی هستند که با استفاده از دو لایه مقوای راه راه ساخته شده‌اند که در کنار هم قرار گرفته‌اند و یک ورق آستری در بین آن‌ها قرار گرفته است. این یک ساختار 5 لایه ایجاد می‌کند که استحکام و دوام زیادی را ارائه می‌دهد و یک راه حل بسته‌بندی قوی را ایجاد می‌کند.

گاهی اوقات هنگام ارسال ایمن وسایل خود به قدرت و دوام بیشتری نیاز دارید و کارتن‌های پنج لایه در واقع ظرفیت بارگیری بالایی دارند و برای ارسال تقریباً هر چیز سنگینی عالی هستند. بنابراین، اگر کالاهای سنگین‌تر و بزرگ‌تری دارید که نیاز به حمایت و محافظت بیشتری دارند، جعبه‌های دوجداره مناسب هستند.

تفاوت بین کارتن‌های پستی تک‌جداره و کارتن‌های پستی دوجداره چیست؟

کارتن‌های تک جداره از 3 لایه کاغذ، 2 لایه بیرونی با یک لایه فلوت در بین آن‌ها ساخته شده است. جعبه‌های مقوایی دوجداره دارای 5 لایه هستند که از دو لایه مقوای راه راه تشکیل شده است که در کنار هم قرار گرفته‌اند و یک تخته آستری در بین آن‌ها قرار گرفته است. اگر برای خرید کارتن پستی مطمئن نیستید که کدام نوع جعبه را انتخاب کنید، به سایز محصول و نوع آن توجه کنید.

کارتن‌های پستی در سایز و کیفیت متفاوتی عرضه می‌شوند.

تصویر3: کارتن‌های پستی در سایز و کیفیت متفاوتی عرضه می‌شوند.

خرید کارتن پستی مناسب و با کیفیت چه مزیت‌هایی دارد؟

ما درک می‌کنیم که به عنوان یک شرکت، شما می‌خواهید کارتن‌های پستی با بالاترین کیفیت را در اختیار داشته باشید تا نه تنها بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهید، بلکه محصولات خود را با خیال راحت و ایمن از دفتر یا انبار خود به درب آن‌ها برسانید. با استفاده از بسته بندی باکیفیت، به مشتری خود این اطمینان را می‌دهید که محصول آن‌ها سالم و بدون آسیب رساندن ارسال شده است. انتخاب بسته‌بندی مناسب همچنین می‌تواند تصویر کسب و کار شما را بالا ببرد و شما را در چشم مشتریان حرفه‌ای جلوه دهد. چه شما یک فروشگاه کوچک باشید و یا یک تجارت الکترونیک در مقیاس بزرگ را اداره ‌کنید، دانستن اینکه موثرترین کارتن پستی و کارآمدترین بسته‌بندی پستی برای ارسال محصولات‌تان کدام است، ضروری ا‌ست.

شرکت ما علاوه بر ارائه جعبه‌های پستی مقوایی قهوه‌ای و سفید، بسته‌بندی‌های تخصصی را نیز عرضه می‌کند. کارتن‌های پستی ما همچنین سطح بالایی از محافظت را ارائه می‌دهند که می‌تواند مطابق با نیازهای شما برای تناسب کامل ساخته شود.

کارتن پستی| مقرون به صرفه، قابل اعتماد و قوی

شرکت ما کارتن‌های پستی را مطابق با نیازهای شما، مقرون به صرفه، قابل اعتماد و قوی برای حمل و نقل هر کالای قابل تصور ارائه می‌دهد. اطمینان به بسته‌بندی، خود می‌تواند به این معنی باشد که نگرانی کمتری در مورد محصول خود در هنگام حمل و نقل داشته باشید. اگرچه شرکت‌های توزیع معتبر تمام تلاش خود را برای اطمینان از حمل و نقل ایمن بسته‌های شما انجام می‌دهند، خطای انسانی یا شرایط غیرعادی رخ می‌دهد. به همین دلیل است که ما معتقدیم خرید کارتن پستی مناسب و ایمن، باکیفیت بالا از اهمیت بالایی برخوردار است. چه یک نامه بزرگ، یک بسته کوچک یا بسیار بزرگ باشد، ما راه حل‌های بسته‌بندی برای پاسخگویی به خواسته‌های شما داریم.

اطلاعات کارتن‌های پستی

همه جعبه‌های مقوایی استاندارد، گزینه‌ای عالی برای بسته‌بندی مناسب برای طیف وسیعی از اقلام است. دلیل مناسب بودن کارتن پستی برای بسته‌بندی عبارتند از:

کارتن‌های پستی راه‌حل مناسب بسته‌بندی پستی پایدار هستند و سایزهای متنوع آن‌ها به شما امکان می‌دهند بر اساس اندازه‌های پستی جستجو کنید تا بتوانید اقلام خود را از طریق شبکه پیک به بهترین نحو ممکن ارسال کنید.

رنگ کارتن‌های پستی معمولاً قهوه‌ای و یا سفید است.

تصویر 4: رنگ کارتن‌های پستی معمولاً قهوه‌ای و یا سفید است.

آیا کارتن‌های پستی قابل بازیافت هستند؟

بله، طیف وسیعی از کارتن‌های مقوایی 100٪ قابل بازیافت هستند. شما می‌توانید از نوار کاغذی به جای نوار پلاستیکی برای آب‌بندی جعبه‌های خود استفاده کنید. به این ترتیب هنگام بازیافت، نیازی به جدا کردن نوار کاغذی و جعبه مقوایی نیست، بنابراین دور انداختن بسته‌بندی برای شما و مشتریان‌تان آسان‌تر می‌شود. همچنین برای کاهش ضایعات پلاستیکی یک بار مصرف شما بسیار عالی است و آن را به گزینه‌ای پایدارتر و مهربان‌تر برای محیط زیست تبدیل می‌کند.

آیا کارتن‌های مقوایی برای محیط زیست مضر هستند؟

خوشبختانه، از آنجایی که مقوا یکی از محبوب‌ترین مواد بسته‌بندی است، خوب است بدانید که این مقوا نیز یکی از موادی است که کمترین تأثیر زیست محیطی را دارد. در مقایسه با سایر مواد بسته‌بندی، فرآیند تولید آن باعث کاهش تا 60 درصد در انتشار CO2 و روغن می‌شود. خرید کارتن پستی سودمند است زیرا این کارتن‌ها نه تنها قابل بازیافت هستند، بلکه قابل استفاده مجدد نیز هستند. مقواهای راه راه معمولاً به دلیل ترکیب سلولزی خود در عرض یک سال کاملاً تجزیه می‌شوند، بنابراین نمی‌توانید با انتخاب آن‌ها به عنوان بسته‌بندی ضروری برای نیاز خود اشتباه کنید.

شما می‌توانید کارتن‌های پستی را بر اساس نیاز خود تهیه کنید.

تصویر5: شما می‌توانید کارتن‌های پستی را بر اساس نیاز خود تهیه کنید.

سخن آخر در مورد خرید کارتن پستی

اگر به جعبه‌هایی برای ارسال بسته‌های شخصی و یا محصولات فروشگاه خود نیاز دارید. ما طیف گسترده‌ای از محصولات بسته‌بندی مختلف را در اختیار شما قرار داده‌ایم تا بتوانید از بین آن‌ها انتخاب کنید. کارتن‌های پستی، وسیله‌ای امن و مطمئن برای ارسال انواع کالاها هستند. در کمترین زمان ممکن یک بسته محکم برای کالاهای خود خواهید داشت که بسیار ایمن است. کارتن‌های پستی ما وسیله‌ای مقرون به صرفه برای ارسال اقلام است، چه برای استفاده شخصی و چه برای مشاغل کوچک و بزرگ، آن‌ها راه حل مناسب بسته‌بندی هستند. لطفاً برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کارتن‌های پستی ما، با تیم ما در تهران تماس بگیرید.

سوالات متداول

کارتن‌های پستی چه کاربردی دارند؟

این روزها با افزایش تجارت الکترونیک، ارسال کالا در مسافت‌های دور و توسط اداره‌های پستی و حمل و نقل افزایش یافته است. کارتن‌های پستی می‌توانند کالاها را از معرض آسیب محافظت کنند.

کارتن‌ پستی چند مدل دارد؟

کارتن‌های پستی در دو مدل 3 لایه و 5 لایه و گاهی 7 لایه عرضه می‌شود. وزن و سایز کالا مشخص می‌کند که چه کارتنی برای بسته شما مناسب است.

مهم‌ترین ویژگی‌های خرید کارتن پستی چیست؟

سازگاری با محیط زیست، بادوام و مقاوم، قابل بازیافت، اندازه‌های متفاوت و استاندارد از ویژگی‌های مهم کارتن‌های پستی است.

یک پاسخ به “برای خرید کارتن پستی به چه مواردی توجه کنیم؟”

  1. چاپخانه گفت:

    ممنونم که اطلاعات خوب و مفیدی را درباه کارتن پستی منتشر کردید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید: