۹۱۰۰۵۶۳۶ EN

برچسب ها

جدیدترین مطالب

مطالب پر بازدید

شرکت پویا فراز خلاق و نقشه سفر مشتری در آن

توسط پیمان پاکزاد | ۱۴ دی ۱۳۹۹

شرکت پویا فراز خلاق آماده ارائه خدمت به مشتریان محترم در زمینه‌های زیر است:

واحد فروش شرکت پویا فراز خلاق

کارشناسان واحد فروش پویا فراز خلاق وظیفه مدیریت فرایند اجرای پروژه‌ها و ارتباط با مشتری را بر عهده دارند. این فرایند از ارائه سفارش توسط مشتری آغاز می‌گردد. سپس سفارش مشتری توسط تیم فروش بررسی می‌شود. پس از ارائه پیش فاکتور، دریافت تایید مشتری و انجام مراحل مالی، در واحد مربوطه به جریان می‌افتد. پروژه‌های طراحی، ارتباطات برند و پیشران فروش در واحد ارتباطات برند، و پروژه‌های تولید بسته بندی در واحد تولید پویا فراز خلاق اجرا می‌شوند.

هر مشتری از ابتدای ورود به شرکت با یک کارشناس فروش در ارتباط قرار می‌گیرد. و موارد مربوط به سفارش مشتری توسط کارشناس فروش مربوطه در واحدهای مختلف شرکت پیگیری و به مشتری اطلاع رسانی می‌شود. بنابر این مشتری می‌تواند صفر تا صد پروژه خود را از طریق واحد فروش پویا فراز خلاق پیگیری و رسد نماید.

طراحی بسته بندی

طراحی بسته بندی و تولید بسته بندی دو فرایند جدا از هم هستند و از آنجا که یکی از موارد تاثیرگذار بر قیمت تولید یک بسته بندی، طراحی آن است. قرارداد تولید بسته بندی پس از اتمام طراحی بسته بندی منعقد می‌گردد. مدت زمان مورد نیاز برای طراحی بسته بندی بستگی به نوع سفارش مشتری دارد. بنابر این مدت قرارداد طراحی پس از دریافت و بررسی اطلاعات سفارش تعیین می‌گردد.

تولید بسته بندی در شرکت پویا فراز خلاق

مدت زمان مورد نیاز برای تولید بسته بندی نیز بستگی به جزئیات مراحل پیش از چاپ، چاپ و پس از چاپ دارد. اما بطور میانگین از زمان عقد قرارداد و واریز وجه، یک ماه به طول می‌انجامد. پس از اتمام فرایند تولید، محصول تولید شده به تایید مشتری می‌رسد و فاکتور فروش صادر می‌گردد. پس از تسویه حساب، محصول تولید شده به آدرس مورد نظر مشتری ارسال می‌گردد.

مشتریانی که در طول سال به طور متناوب سفارش تولید بسته بندی دارند لازم است زمان مورد نیاز برای تولید بسته بندی را در نظر بگیرند و سفارش خود را دو ماه پیش از زمانی که به بسته بندی نیاز دارند در شرکت چاپ و بسته‌بندی پویا فراز خلاق به جریان بی‌اندازند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید: