۹۱۰۰۵۶۳۶ EN

فست فود نخل

  • از مهم‌ترین فاکتورهای رضایت من از شرکت پویافرازخلاق، حسن انجام کار و صداقت آن‌هاست. این تیم باصداقتی که در کار دارند و به آنچه می‌گویند عمل می‌کنند توانسته‌اند سالیان سال مشتریان زیادی را برای خود داشته باشند.

    وقتی‌که نام شهر کرمان به گوشمان می‌خورد اول‌ازهمه زیره و پسته کرمان به ذهنمان خطور می‌کند و مردم خونگرم و مهربان این شهر را به یادمان می‌آورد. غذاهای محلی کرمان زبانزد خاص و عام بوده و طرفداران زیادی برای خود دارد؛ اما چند سالی است که طعم فست فود و غذاهای ایتالیایی زیر زبان مردم این شهر به خصوص جوانان مزه کرده و خواهان بسیاری پیداکرده است. خوردن پیتزا و مرغ سوخاری و در کل فست فود برای همه لذت‌بخش بوده و چند سالی است که جزء اولویت‌های غذایی‌مان شده است.

    آقای زراعت زاده هم چندین سال است با توجه به ذائقه جدید مردم شهرش فست فودی را تأسیس کرده که انواع پیتزا، مرغ سوخاری (اسپایسی و استریپس) و شنیسل مرغ را با بهترین طعم و کیفیت بالا ارائه می‌دهد. فست فود آقای زراعت زاده از سال 74 در بلوار جمهوری، خیابان شفا، بین کوچه 13 و 14 تأسیس‌شده و ازآنجاکه همیشه به فکر مشتری بوده و سعی در رضایت مشتری دارد پس در اولویت انتخاب اکثر مشتریان قرار دارد.

    یک انتخاب هوشمندانه

    این رستوران هم مراجعه مشتری حضوری زیادی داشته و هم سفارش‌های بیرون بر بسیاری هم دارد و ازآنجاکه همیشه دغدغه مدیران رستوران‌ها صحیح و سالم و همچنین داغ رسیدن غذا به دست مشتری است پس به فکر تهیه ظروف یک‌بارمصرفی افتادند که هم کیفیت بالایی داشته باشد و هم ظروف را طبق خواسته و سلیقه خودشان طراحی کنند.

    در میان گزینه‌هایی که برای طراحی و ساخت ظروف روی میز آقای زراعت زاده بود پویا فراز خلاق به دلیل رضایتی که سایر مشتریان از آن‌ها داشتند، انتخاب‌شده و این همکاری 27 سال تداوم پیدا کرد.

    درباره فست فود نخل

    فاکتورهای موثر در تداوم همکاری با پویافراز خلاق

    یکی از اصلی‌ترین فاکتورهایی که باعث تداوم این همکاری شده دقت بالای تیم جوان و خلاق پویا فراز خلاق و همچنین برخورد خیلی خوب و محترمانه آن‌ها با مشتری است. آقای زراعت زاده برای انواع محصولات خود اعم از پیتزا و مرغ سوخاری به دنبال ظروف باکیفیتی بودند که غذا را سالم و سلامت و تازه به دست مشتری برساند.

    پس از مشورت با تیم پویا فراز خلاق و بیان خواسته‌هایشان برای طراحی جعبه برای محصولات خود به نتیجه مطلوب رسیده و طراحی جعبه‌ها به بهترین شکل و مطابق باسلیقه ایشان انجام شد. آقای زراعت زاده اذعان می‌کنند که برای طراحی جعبه‌های محصولات، یک سری طرح‌های پیشنهادی در نظر داشتند که موردپسند تیم طراحی قرار گرفت و جعبه‌ها را به نحو احسن طراحی و تولید کرده و تحویل دادند.

    برای آقای زراعت زاده به‌عنوان مدیر فست فود کیفیت مقوایی که ساختار اصلی جعبه‌ها هستند مهم بوده و هست. چراکه پایین بودن کیفیت مقوا بر روی جعبه و سپس غذا هم تأثیرگذار بوده و مدیریت هم به همین دلیل به دنبال جنس عالی برای جعبه‌ها بودند که شرکت پویا فراز خلاق این خواسته را نیز برآورده کرده و محصولات را با جنس عالی و باکیفیت تولید کرده و تحویل فست فود داده‌اند تا آن‌ها نیز با خیال راحت پیتزا و مرغ سوخاری و مخلفات آن را تحویل مشتری بدهند.

    از مهم‌ترین فاکتورهایی که می‌توان عامل رضایت آقای زراعت زاده از شرکت پویافرازخلاق دانست، حسن انجام کار و صداقت آن‌هاست. این تیم باصداقتی که در کار دارند و به آنچه می‌گویند عمل می‌کنند توانسته‌اند سالیان سال مشتریان زیادی را برای خود داشته باشند. مشتریانی همچون آقای زراعت زاده از کرمان که همکاری با این تیم را مطلوب دانسته و آن‌ها را مجموعه‌ای دوست‌داشتنی می‌داند و همکاری با این تیم را به سایرین نیز توصیه می‌کند.