۹۱۰۰۵۶۳۶ EN

شرکت نانو دارو پژوهان پردیس

  • نانو دارو

    داستان همکاری پویا فراز خلاق و نانو دارو

    شرکت نانو دارو پژوهان پردیس در سال 1390 به عنوان یک شرکت دانش بنیان در زمینه طراحی و تولید صنعتی نانو ذرات هدفمند داروهای ضد سرطان فعالیت خود را آغاز کرده است. این شرکت دانش بنیان عمده فعالیت‌های خود را بر تحقیق، مطالعه، آزمایش و تولید دارو قرار داده و” نوآوری در این زمینه” را در مرکز فعالیت‌های خود قرار داده است.
    از مهمترین اهداف این مجموعه بهبود و گسترش طول عمر افراد جامعه و تولید محصولات با کیفیت بالا است. ساير زمينه‌هاي فعاليت این شرکت عبارت است از: تحقيق، تولید، مشاوره و توزيع مواد و داروهاي ضد سرطان و ساير داروهاي شيميايي، گياهي، بيولوژيكي، مكملها.

    طراحی لوگوتایپ برای داروی سایپر

    سایپر دارویی برای درمان بیماری ویلسون است. این بیماری باعث می‌شود بدن نتواند یون مس اضافی خود را دفع نماید. این مس اضافی ممکن است در کبد، کلیه و حتی چشمان فرد بیمار رسوب کند. داروی سایپر، یون مس اضافی آزاد شده در بدن را جمع نموده و از رسوب مس در بافت ها جلوگیری می‌کند. سایپر به شکل کپسول خوراکی عرضه می‌شود.
    در پروسه طراحی لوگو، تصمیم گرفتیم احساس خوب فرد پس از درمان به وسیله دارو را نمایش دهیم. بنابراین لوگوتایپ را طوری طراحی کردیم که نمایان‌گر احساس سبُکی، چالاکی و شادابی باشد. حرکت دایره‌ها به سمت کپسول، نمایان‌گر عملکرد دارو – یعنی جذب یون‌های مس – است. رنگ لوگو نیز بر همین اساس مسی در نظر گرفته شده است.

    بازطراحی جعبه و لیبل داروی سایپر برای شرکت نانو دارو پژوهان

    مشتری تصمیم به تغییر برند دارو از ترینتین به سایپر گرفت. بنابراین طراحی لیبل و جعبه دارو نیز باید تغییر می‌کرد. اما این تغییر باید باید در حداقل ممکن اتفاق می‌افتاد. زیرا اطمینان خریدار که تا پیش از این دارو را با برند ترینتین می‌خریده است باید حفظ می‌شد. بنابراین طراحی پیشین حفظ شد. فقط واژه ترینتین در درجه دوم توجه قرار گرفت تا در عین حفظ اعتماد مصرف کننده، سایپر به عنوان برند جدید بهتر دیده شود.

    طراحی لیبل داروی پادینکس

    پادینکس داروی ضد سرطان است که برای درمان سرطان سینه کاربرد دارد و بر اساس ارتباط ملوکولی عمل می‌کند. بنابراین در طراحی لیبل این دارو از فرمی استفاده کردیم که این ارتباط را به خوبی نمایان سازد. همچنین از آنجایی که اکثریت غالب مصرف کنندگان این دارو بانوان هستند از در طراحی لیبل از ترکیب رنگی زنانه استفاده شده است.

    بسته بندی تولید شده‌ی نانو دارو پژوهان در شرکت پویا فراز خلاق

    یکی از حوزه‌های فعالیتی مهم در شرکت بسته بندی پویا فراز خلاق در تولید بسته بندی کالا، بسته بندی صنعتی و هاردباکس است. از هاردباکس در صنایع مختلف می‌توان استفاده‌ گسترده‌ای کرد. یکی از صنایعی که امکان استفاده گسترده از هاردباکس را دارد صنایع دارویی است. با توجه به ملاحظات خاص برای نگهداری برخی داروهای بیماری‌های خاص، هاردباکس‌ها می توانند گزینه‌های مناسبی برای بسته بندی این محصولات باشند. برای محصولات شرکت دانش بنیان نانو دارو پژوهان پردیس جعبه ‌های هاردباکس استوانه ‌درب فلزی و هاردباکس دارو تلسکوپی فوم دار طراحی و تولید شده‌ اند.