۹۱۰۰۵۶۳۶ EN

اوتایلی، رستوران فست فود

  • به طور کلی از کیفیت و تحویل بموقع سفارش‌ها رضایت دارم. اگر گاهی سفارشی با تاخیر ارسال شود، خوشرویی پرسنل پویا فراز خلاق و اطلاع رسانی بموقع آنها، آن را جبران می‌کند.

    آقای پاکروان

    داستان همکاری پویا فراز خلاق و اوتایلی

    رستوران فست فود اوتایلی در منطقه هروی تهران قرار دارد . این فست فود موفق شده در طول زمان، رضایت مخاطبان خود را فراهم کند. و به مشتریان خود غذا و خدمات با کیفیت ارائه دهد. نام پیشین این مجموعه، تاتلی بوده که به اوتایلی تغییر نام داده است.

    در این رستوران مجموعه کاملی از پیتزا ایتالیایی، پیتزا آمریکایی، پاستا، برگر، ساندویچ و انواع نوشیدنی ارائه می‌شود. با رشد روز افزون تمایل به مصرف غذاهای سالم و استفاده از غذاهای رژیمی، این فست فود هم منوی مخصوص غذای رژیمی را به مشتریان خود ارائه می‌کند.

    طراحی بسته بندی در پویا فراز خلاق

    شرکت بسته بندی پویا فراز خلاق مدت‌ها است به رستوران‎‌ها، فست فود ها بسته بندی‌ رستوران و بسته بندی فست فود ارائه می‌نماید. و نسبت به نیازهای این صنف‌ها آشنایی کامل دارد. در طول این سال‌ها، طراحان شرکت پویا فراز خلاق تلاش کرده‌اند با طراحی استراکچرهای جدید، راحتی و سرعت استفاده بسته بندی‌ها توسط کاربر،قابلیت انبارداری بهداشتی، حمل و نقل آسان و کارآمدی بسته‌ه بندی ها را ارتقا دهند. از جمله می‌توان به طراحی استراکچر پروانه‌ای برای جعبه پیتزا برای پرپروک اشاره نمود. که به مرور زمان به جعبه پیتزا پرپروک معروف شده است.

    تولید بسته بندی در پویا فراز خلاق

    در زمینه مواد اولیه هم سعی شده همیشه مواد اولیه بهداشتی مناسب به مشتریان پیشنهاد داده شود. شرکت پویا فراز خلاق مقوای بهداشتی و سایر انواع مقوا را به صورت مستقیم و دست اول به کشور وارد می‌کند. و تولید بسته بندی در مجتمع چاپ با دستگاه‌های بروز چاپ افست، چاپ فلکسو، جعبه سازی و پاکت سازی انجام می‌شود. از همین رو بسته بندی فست فود با قیمت مناسب، کیفیت مطلوب، در زمان مناسب در اختیار مشتری قرار می‌گیرد.

    بسته بندی تولید شده برای فست فود اوتایلی

    برای رستوران اوتایلی انواع جعبه‌ پیتزا، جعبه همبرگر، جعبه سوخاری و پاکت بیرون بر فست فود را تاکنون تولید نموده است.