۹۱۰۰۵۶۳۶ EN

رستوران فست فود توسکا

  • همکاری با پویا فراز خلاق برای ما لذت بخش است. زیرا مشتریان رستوران توسکا از کیفیت بسته بندی غذا رضایت دارند. این موضوع در کنار رفتار حرفه‌ای پویا فراز خلاق، ما را تشویق به ادامه همکاری با آنها می‌کند.

    آقای شکوری – مالک رستوران توسکا

    رستوران فست فود توسکا

    داستان همکاری پویا فراز خلاق و توسکا

    رستوران فست فود توسکا در سال 1382 در شهر تبریز، در محله ولیعصر افتتاح شد و پس از گذشت 8 سال به محله‌ی ائل‌گُلی نقل مکان کرد. وارد رستوران که می‌شوید سالنی بزرگ با صندلی‌های رنگی جلب توجه می‌کند. هر ساعتی که به رستوان بروید، حتی اگر ساعت متداولی برای صرف غذا نباشد، سالن شلوغ است که نشان از محبوبیت رستوران فست فود توسکا در تبریز دارد.

    در رستوران توسکا برای رعایت بهداشت، جعبه پیتزا و پلیت مقوایی سفارش‌های بیرون ‌بر شرینک می‌شود. همچنینبرای سرو سوپ داخل سالن از باکس مقوایی و پاکت کاتلری فست فود استفاده می‌شود. توسکا شعبه جدید خود را در پارک لاله تبریز افتتاح نموده است.

    بسته بندی تولید شده در شرکت پویا فراز خلاق

    تاکید مدیران توسکا بر حفظ کیفیت غذا در زمان ارسال سفارش بیرون‌ بر منجر به تولید جعبه پیتزا با متریال ای‌فلوت شد. لایه موجدار ورق ای فلوت بهداشتی با جذب حرارت و بخار پیتزا موجب حفظ کیفیت آن جلوگیری می‌گردد. تکنیک چاپ در تولید جعبه با ورق، متفاوت از تولید جعبه پیتزا با مقوا است. و باید بجای چاپ افست از چاپ فلکسو استفاده شود. چاپ فلکسو محدودیت‌هایی دارد که باید در طراحی گرافیک جعبه به آنها توجه شود. تیم طراحی بسته بندی پویا فراز خلاق طراحی گرافیک هر جعبه را با توجه به همین موارد انجام می‌دهد.
    برای سفارش‌های داخل سالن رستوران توسکا نیز سینی پیتزا با متریال ای‌ فلوت تولید شده است. با استفاده از بسته بندی فست فود مناسب، مشتری نهایی از خرید خود احساس رضایت می‌کند.

    طراحی و تولید اقلام تبلیغاتی برای رستوران فست فود توسکا

    واحد ارتباطات برند پویا فراز خلاق آماده ارائه خدمات تبلیغاتی برای ایجاد ارتباط بهتر میان مشتریان پویا فراز خلاق و مخاطبین هدف آنها است. در این واحد برای رستوران توسکا تقویم رومیزی از جنس مقوای کرافت تولید شد. علت استفاده از مقوای کرافت برای تولید این تقویم. هماهنگی متریال با سایر اقلام بسته بندی فست فود رستوران توسکا بود.