۹۱۰۰۵۶۳۶ EN

چیز فکتوری

  • از همکاری با شرکت بسته بندی پویا فراز خلاق خشنود هستیم. زیرا سفارش‌های چاپ و تولید بسته بندی چیزفکتوری با کیفیت عالی، طبق قرار داد و بدون تاخیر انجام می‌شود.

    آقای عسگری – مدیر داخلی چیزفکتوری

    داستان همکاری پویا فراز خلاق و رستوران چیز فکتوری

    کافه رستوران چیز فکتوری به عنوان یکی از کافه رستوران‌های ایتالیایی تهران از سال 1397 در منطقه اقدسیه تهران است. این کافه رستوران در مرکز خرید آواسنتر قرار دارد. کافه رستوران چیزفکتوری با معرفی انواع پنیر از کشورهای مختلف منوی منحصر به فردی را ارائه نموده است. در منو کافه رستوران چیزفکتوری انواع پیش غذا، غذای اصلی، منوی کودک، بار سرد، چای و بار گرم دیده می‌شود. همچنین مجموعه کاملی از منو کافی شاپ را می‌توانید انتخاب کنید.
    محیط و فضای جذاب رستوران، به همراه فضای باز این مجموعه، تجربه‌ ی تازه‌‌ی برای مشتریان رقم می‌زند.  

    تولید بسته بندی در پویا فراز خلاق

    شرکت بسته بندی پویا فراز خلاق سال‌ها است در کنار برندهای مطرح و خوشنام رستوران و کافی شاپ قرار گرفته و انواع بسته بندی فست فود را با طرح‌ها و استراکچرهای اختصاصی و متریال مناسب و با کیفیت در اختیار آنها خود قرار داده است.

    استفاده از متریال مناسب و طراحی استراکچری که بتواند راحتی استفاده از جعبه را برای متصدی و مشتری فراهم نماید، کاربردی بودن بسته بندی، راحتی و سرعت مونتاژ، و انبارداری آسان از مهمترین معیارها برای تولید بسته بندی برای رستوران‌ها هستند.

    بسته بندی تولید شده برای چیز فکتوری

    در تولید جعبه پیتزا چیز فکتوری از تکنیک چاپ فلکسو استفاده شده است. استفاده از این روش به دلیل ترام‌های زیاد و ریزی که در طراحی گرافیک جعبه وجود داشت تقربن غیر ممکن می‌نمود. از طرف دیگر به دلیل ضخامت زیاد مقوا، اکان استفاده از چاپ افست که دقت بالاتری نسبت به چاپ فلکسو دارد وجود نداشت. با به کار بستن تمهیداتی روی طراحی بسته بندی. و نظارت دقیق بر لیتوگرافی و کلیشه سازی. طرح بخوبی روی جعبه پیاده شد.

    مجموعه پویا فراز خلاق تا کنون پاکت بیرون بر فست فود، جعبه پیتزا و رپ ساندویچ برای کافه رستوران چیزفکتوری تولید کرده است.