۹۱۰۰۵۶۳۶ EN

جعبه خرما لمینتی کیبوردی

توضیحات

جعبه خرما لمینتی کیبوردی چگونه ساخته می‌شود؟

جعبه خرما لمینتی کیبوردی یکی از بسته بندی‌های پرکاربرد در رابطه با انواع مواد غذایی است. بسته بندی مواد غذایی اهمیت بیشتری نسبت به بسته بندی سایر محصولات دارد. بسته بندی مواد غذایی در کنار اینکه باید زیبایی و جذابیت داشته باشد، باید مواد غذایی را آلوده نکرده و همچنین باید در حفظ آن موثر باشد. جعبه لمینتی کیبوردی نمونه کاملی از این نوع بسته بندی است که در ادامه به روش ساخت و ویژگی‌های آن نگاهی خواهیم کرد.

جعبه خرما لمینتی کیبوردی

جعبه لمینتی کیبوردی خرما به دلیل نوع در آن به این اسم شناخته می‌شود. درهای کیبوردی محکم بسته می‌شوند و در حمل و نقل یا جابجایی باز نمی‌شوند. در نتیجه محافظت از مواد غذایی در این نوع بسته بندی به خوبی انجام می‌شود. اما بسته شدن کامل در، مانع باز شدن راحت در توسط مصرف کننده نخواهد بود. این نوع بسته بندی یک تکه بوده و گزینه مناسبی برای انواع مواد غذایی شناخته می‌شود.

با توجه به اینکه در بیشتر مواقع از مقوای 300 گرم و یا با ضخامت بیشتر در تولید جعبه خرما لمینتی کیبوردی استفاده می‌شود، در نتیجه امکان چاپ مستقیم افست بر روی این بسته بندی وجود ندارد. در نتیجه از روش لمینت در چاپ استفاده می‌شود. برای انجام لمینت، طرح‌های گرافیکی بسته بندی بر روی کاغذ گلاسه چاپ می‌شود. سپس کاغذ چاپ شده بر روی مقوا به روش لمینت چسبانده می‌شود. به یاد داشته باشید که این روش با چسباندن برچسب بر روی بسته بندی کاملا متفاوت است و پس از آماده شدن مقوا، ظاهری همانند چاپ مستقیم به وجود خواهد آمد. جالب است بدانید که امروزه بسیاری از بسته بندی‌های اطراف ما به صورت لمینت چاپ می‌شوند.

ویژگی‌های جعبه خرما لمینتی کیبوردی

همانطور که گفته شد، این بسته بندی از مقوای ضخیم ساخته می‌شود تا در برابر ضربه مقاومت خوبی داشته باشد. از دیگر ویژگی‌های این نوع بسته بندی، امکان سر هم کردن سریع و مونتاژ آسان آن است. همچنین باید گفت که انبارداری این بسته بندی راحت بوده و فضای زیادی را نیز اشغال نخواهد کرد. با توجه به استفاده از روش چاپ افست، می‌توانید بر روی این بسته بندی انواع رنگ‌های CMYK  و PANTONE را با کیفیت بالا چاپ کنید. حتی این امکان نیز وجود دارد تا در صورت نیاز، از یک لایه سلفون مات و یا براق بر روی مقوا استفاده کرد تا کیفیت و ماندگاری چاپ افزایش پیدا کند.

در رابطه با ابعاد جعبه خرما لمینتی کیبوردی نیز باید گفت که با توجه به نیاز و مواد غذایی که در داخل آن قرار می‌گیرد، امکان تغییر ابعاد وجود دارد. در طراحی استراکچر تلاش خواهد شد تا مقدار پرتی و دور ریز مقوا به حداقل ممکن برسد.

سوالات متداول:

  • جعبه خرما لمینتی کیبوردی با چه مقوایی تولید می‌شود؟

در بیشتر مواقع از مقوا با گرماژ 300 برای جعبه لمینتی کیبوردی استفاده می‌شود.

  • آیا این جعبه فقط برای خرما مناسب است؟

دلیل این نام، استفاده اولیه این نوع جعبه برای خرما است. اما امروزه از این جعبه برای بسته بندی مواد غذایی متفاوتی استفاده می‌شود.

  • چه نوع چاپی بر روی جعبه خرما لمینتی کیبوردی قابل اجرا است؟

با استفاده از روش لمینت، طرح روی جعبه خرما لمینتی کیبوردی با دستگاه افست انجام خواهد شد.

توضیحات تکمیلی

نوع بسته‌بندی

نوع جنس

نوع چاپ

محل استفاده

, , ,

نوع قفل

نوع درب

نقد و بررسی‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *