۹۱۰۰۵۶۳۶ EN

برچسب ها

جدیدترین مطالب

مطالب پر بازدید

هزینه طراحی بسته‌ بندی، کامل‌ترین اطلاعات برای خرید بهتر

توسط علی رضاوند | ۲۰ آبان ۱۴۰۲

هزینه طراحی بسته بندی پویافراز دستمزد تجربه و کیفیت است. داشتن متریال استاندارد، طراحی خلاق، نوآوری بسته‌بندی و اختصاصی‌سازی محصولات باعث شده هزینه طراحی بسته‌ بندی پویافراز بسیار مناسب باشد. در علم مارکتینگ هر هزینه‌ای که در استاندارد‌سازی و زیبایی ارائه محصولات به کسب و کار شما کمک کند عملاً یک سرمایه‌گذاری است. شما با انتخاب بسته‌بندی‌های پویافراز باعث رضایت مشتری می‌شوید و رضایت مشتری باعث بهبود فروش و افزایش مشتری وفادار می‌شود.

به طور کلی هزینه طراحی بسته بندی پویافراز به نوع محصولات، تعداد مورد نیاز، جنس محصولات، طراحی‌های مورد نیاز محصول و چاپ آن بستگی دارد. همکاری مداوم و هجم بالا با مشتریان ثابت که امروزه برند‌های معتبر صنایع مختلف هستند خود نشان از این دارد که هزینه طراحی بسته‌بندی پویافراز بر پایه کیفیت محصولات است. پویافراز جدا از تداوم کیفیت و اعتماد‌سازی همواره در جهت رشد و خلاقیت پیش رفته است. شما می‌توانید از بین صد‌ها تنوع محصول مناسب‌ترین بسته‌بندی ممکن برای نیاز خود را انتخاب کنید.

هزینه طراحی بسته بندی

تعرفه طراحی لیبل محصول

تعرفه طراحی لیبل محصول بسته به نوع طراحی و ابعاد کسب و کار متفاوت است. طراحان لوگو، برند و لیبل محصول پویافراز می‌توانند نسبت به کسب و کار شما بهترین نمونه گرافیکی و طراحی شده را ارائه دهند. تأثیر برند و لیبل روی محصولات بسته‌بندی روی بسته‌بندی در علوم مارکتینگ و مدیریت ثابت شده و یکی از مهم‌ترین عوامل دیده شدن محصول است. طراحان پویافراز خلاق با علم کافی و توانایی بالا بهترین لیبل و لوگوی ممکن را برای کسب و کار شما طراحی می‌کنند. هزینه طراحی بسته بندی نیز بر اساس این المان ها تعیین می شود.

یکی از مهم‌ترین نکات طراحی لیبل خطوط و رنگ‌بندی آن است. استایل و سبک طراحی باید به گونه‌ای باشد که در اولین برخورد نام و زمینه کسب و کار شما را معرفی کند. معمولاً برند‌هایی که به هویت بصری خود توجه ویژه‌ای دارند بسیار سریع‌تر از سایر رقبا پیشرفت می‌کنند. دلیل اهمیت لیبل و برند ذهنیت مشتری نسبت به کسب و کار شما است. شما با برند و لیبل خود در اولین برخورد به مشتری کیفیت محصولات خود را معرفی می‌کنید.

قیمت بسته‌ بندی محصولات

قیمت بسته‌بندی‌های هاردباکس، جعبه، کارتن، پاکت و باکس‌های پویافراز نسبت به تعداد خرید و مواد اولیه تعیین می‌شود. به طور کلی تعهد و کیفیت محصولات پویافراز باعث شده اکثر همکاری‌های بسته‌بندی محصولات با مشتریان در تیراژ بالا و تعداد عمده باشد. چاپ و بسته بندی پویافراز به عنوان یک شرکت متعهد هزینه طراحی بسته بندی خود برای کسب و کار‌های کوچک را نیز با تعرفه مناسب تعریف کرده زیرا معتقد است تداوم همکاری و اعتماد رکن اول فروش است. کیفیت بالا، تعهد کاری و خلاقیت از جمله مواردی است که قیمت بسته‌بندی و طراحی بسته‌بندی محصولات را مقروم به صرفه می‌کند.

قیمتهزینه طراحی بسته بندی محصولات        
500,000 تومانطراحی جعبه هاردباکس
1,500,000 تومانطراحی جعبه صنعتی
1,000,000 تومانطراحی جعبه فوری
1,500,000 تومانطراحی جعبه پیتزا
1,500,000 تومانطراحی انواع پاکت بیرون بر
400,000 تومانطراحی لیوان کاغذی
400,000 تومانطراحی کاغذ کادو
1,500,000 تومانطراحی پاکت بیرون‌بر غذای رستوران
1,000,000 تومانشاپینگ بگ پوشاک بزرگ
1,000,000 تومانپاکت بیرون بر سوخاری و ساندویچ
1,000,000 تومانشاپینگ بگ مقوایی دسته دار
1.500,000 تومانجعبه پستی کتاب
2,000,000 تومانجعبه لمینتی سرویس آشپزخانه
1,000,000 تومانکارتن پستی
برای اطلاع از قیمت صحیح و دقیق محصولات با پشتیبانی تماس حاصل کنید.این قیمت ها حدودی و برای مثال نوشته شده اند و اعتبار دقیق ندارند

در برآورد بودجه و هزینه طراحی بسته بندی محصولات همانطور که اشاره شد نباید به شکل کوتاه مدت و محدود آن را بررسی کرد. پویافراز با داشتن ده‌ها مشتری دائم و وفادار باعث افتخار خود می‌داند که همواره کیفیت و پیشرفت محصولات خود را ادامه داده است. همکاری با پویافراز یک همکاری طولانی مدت است و هزینه‌های صرف شده برای محصولات پویافراز یک سرمایه‌گذاری مطمئن برای پیشرفت کسب و کارتان است.

قیمت بسته بندی محصولات

بهترین شرکت‌های طراحی بسته‌بندی

در سال‌های اخیر به علت محدودیت واردات ماشین آلات چاپ و بسته‌بندی پیشرفت و تداوم کیفیت با قیمت‌های مناسب بسیار سخت شده است. شرکت‌های بسیاری را می‌توان در رده بهترین شرکت‌های طراحی بسته‌بندی قرار داد. پویافراز با داشتن سال‌های طولانی تجربه و فعالیت در حوزه بسته‌بندی معتقد است بهترین بودن اتفاقی نیست. این تعهد، نوآوری و استاندارد بودن محصولات پویافراز خلاق بوده که باعث شده امروزه چه به لحاظ آمار فروش چه تعداد محصولات جزء بهترین‌های کشور باشد.

شاید اگر معیار‌های مقایسه شرکت‌های طراحی بسته‌بندی را مقایسه کنیم به کیفیت محصول، تعهد کاری، تنوع محصولات، خلاقیت و نوآوری، داشتن ماشین آلات چاپ و تولید مدرن و داشتن طراحان مجرب شرکت برسیم. هر کدام از این موارد می‌تواند در خروجی، کیفیت و در نهایت بازخورد کسب و کار‌ها از مشتریان تأثیر داشته باشد. ضمن اینکه طراحی بسته‌بندی به عنوان یک جز اصلی از هر کسب و کار در پیشرفت کسب و کار تأثیر مستقیم دارد.

طراحی پک بسته‌بندی

طراحی پک بسته‌بندی معمولاً جدا از نمونه‌های موجود در بین محصولات قبلی می‌تواند به شکل اختصاصی برای محصول خاص مورد نظر ارائه شود. از جمله نمونه‌های طراحی اختصاصی می‌توان انواع طراحی پک بسته‌بندی محصولات غذایی را مثال زد که برای انواع غذا‌ها و نوشیدنی‌های متنوع اختصاصی‌سازی شده‌اند. یکی از حوزه‌های مهم فعالیت پویافراز خلاق نیز طراحی پک بسته‌بندی مواد غذایی است و در این راه با برند‌ها، رستوران‌ها و کافه‌های زنجیره‌ای مختلف همکاری دارد.

از دیگر نکات طراحی پک بسته‌بندی امکان تغییر در نوع بسته‌بندی و شکل ظاهری آن است. برای صرفه‌جویی در هزینه بسته‌بندی و چاپ شما می‌توانید نسبت به نوع محصول خود از پکیج طراحی محصولات پویافراز خلاق برای انواع محصولات خود استفاده کنید. این طراحی اختصاصی به شما کمک می‌کند جعبه و بسته‌بندی در مقیاس مناسب کالا یا محصولات خود داشته باشید و در هزینه مواد اولیه تا حد زیادی صرفه‌جویی کنید.

طراحی پک بسته بندی

دلایل هزینه مناسب طراحی بسته‌بندی پویافراز خلاق

جمع‌بندی

پویافراز خلاق در ارائه انواع محصولات و طراحی بسته‌بندی رضایت و اعتماد مشتری را در اولویت اول قرار داده است. هزینه تمام شده محصولات کاملاً منصفانه و منطقی بر اساس مواد اولیه، طراحی، تعداد سفارش و نوع چاپ تعیین می‌شود. ما در پویافراز اعتماد و همکاری طولانی مدت را مهم‌تر از آمار فروش موقت اکنون می‌دانیم و همواره سعی بر این بوده که در پیشرفت کسب و کار شما سهیم باشیم. رضایت مشتری از کسب و کار شما رضایت از محصولات ما نیز است.

در آخر پیشنهاد می‌شود مطالب «طراحی بسته بندی پاستا»،«طراحی بسته بندی ادویه جات»،«طراحی بسته بندی ادکلن»،«طراحی بسته بندی خرما»،«طراحی بسته بندی خشکبار»را مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید: