۹۱۰۰۵۶۳۶ EN

برچسب ها

جدیدترین مطالب

مطالب پر بازدید

طراحی بسته بندی خرما چه تأثیری روی کیفیت و فروش خرما دارد؟

توسط علی رضاوند | ۹ آبان ۱۴۰۲

طراحی بسته بندی خرما تأثیر مهمی روی حفظ کیفیت و فروش آن دارد. خرما طلای سیاه میوه‌ها که نماد نقاط گرمسیری و جنوب کشور است یکی از ارزشمندترین میوه‌های صادراتی خاورمیانه است. خواص بی‌نظیر خرما از جمله وجود کلسیم، ویتأمین ب۶، سدیم، آهن، پتاسیم و پروتئین باعث شده این حاصل نخل‌های استوار خواهان زیادی در جهان داشته باشد. تفاوت طراحی بسته بندی خرما می‌تواند تمایز کیفیت و اصالت محصول را به خوبی نشان دهد. یکی از مهم‌ترین عواملی که در طراحی بسته بندی خرما مهم است استفاده از مواد اولیه مناسبی است که از ترشیدگی یا خراب شدن خرما حین انتقال جلوگیری کند و رطوبت و تازگی خرما را بتواند حفظ کند. شیره خرما نیز مایع نفوذ‌پذیری است و اینکه جعبه و طراحی انواع بسته‌بندی خرما از نفوذ یا نشت شیره خرما جلوگیری کند بسیار مهم است.

البته طراحی بسته بندی خرما انواع خرمای خشک و تازه فرق دارد. خود خرما‌ها نیز به انواع بسیار متنوعی تقسیم‌بندی می‌شوند که از آن جمله می‌توان به خرمای عجوه، امبرا، برهی، دیری، دگلت نور، حلاوی، حیانی، ایتیما، خضراوی، خولا، خضری، مبروم، مکتوم، مجول، مجراف، صفوی، صقعی، سیدی، سکری، توری، عنبره، زاهدی، پیارم، گنتار، مضافتی و دیگر انواع خرما‌ها اشاره کرد. تنوع بالای نوع خرما و خصوصیات متنوع آن پویافراز خلاق را بر آن داشت تا طراحی‌های اختصاصی و جعبه‌های مناسب انواع خرما با بهترین کیفیت ممکن را طراحی و تولید کند. این جعبه‌ها و بسته‌بندی‌ها جدا از زیبایی ظاهری در ابعاد مختلف و با گرافیک اختصاصی و خاص طراحی و تولید می‌شوند.

طراحی بسته بندی خرما
طراحی بسته بندی خرماتأثیر مهمی روی حفظ کیفیت و فروش آن دارد. خرما طلای سیاه میوه‌ها که نماد نقاط گرمسیری و جنوب کشور است.

انواع بسته‌ بندی خرما کدام است؟

بسته ‌بندی خرما می‌تواند به شکل فروشگاهی و تولیدی با طراحی‌های خاص و لوکس یا به شکل جعبه‌ها و کارتنهای صادراتی باشد. تنوع خرما و نوع خرما باعث می‌شود تنوع بسته‌بندی خرما نیز بسیار بالا باشد. از جعبه‌های خاص برای خرما‌های مضافتی تا هاردباکس‌ها و کارتنهای مقوایی برای خرما‌های خشک و انواع دیگر خرما. پویافراز خلاق در طراحی بسته بندی خرمانمادین بودن و ارزش این محصول را در نظر می‌گیرد و نسبت به محل تولید و نحوه حمل و نقل آن بهترین و با کیفیت‌ترین نوع بسته‌بندی را ارائه می‌دهد. امروزه با گسترش شرکت‌های تولید و صادرات خرما خلاقیت و کیفیت بسته‌بندی بسیار اهمیت ویژه‌ای پیدا کرده است.

خرما‌های مضافتی از قدیم الایام به عنوان یک محصول ویژه و برای پذیرایی استفاده می‌شود. طراحی هاردباکس‌ها و جعبه‌های لوکس برای خرما‌های مضافتی جدا از احترام به مشتری ادای دینی به این محصول نمادین و مفید است. طراحی‌های خاص پویافراز خلاق برای خرما‌های مضافتی باعث شده همکاران پویافراز در صنعت خرما از دیگر رقبای خود به شکل آشکاری متمایز باشند. طراحی بسته بندی خرمابسیار در برندینگ و معرفی شرکت و نوع خرمای شما تأثیر‌گذار است.

ابعاد و شکل طرحی بسته‌بندی خرما نیز نسبت به نیاز مشتری و برندینگ محصولات می‌تواند متفاوت باشد. از نوع چند عددی تا جعبه‌های کیلویی به شکل‌های متفاوت هندسی و درب‌های مختلف که تصویری ماندگار از محصولات شما در ذهن مشتری به یادگار می‌گذارد.

انواع بسته بندی خرما
بسته بندی خرما می تواند نسبت به نوع و محصل فروش آن در طرح ها و با مواد اولیه متفاوت طراحی و ارائه شود.

طراحی کارتن خرما چگونه انجام می‌شود؟

طراحی کارتن خرما معمولاً برای انتقال به فروشگاه‌های عمده یا صادرات محصول استفاده می‌شود. همچنین در انواع قدیمی خرما‌ها نیز برای فروش خرده نیز از کارتن استفاده می‌شد. یکی از دلایل استفاده از کارتن در بسته‌بندی خرما مقاومت بالای مواد اولیه کارتنهای پویافراز خلاق در برابر نفوذ شیره و حفظ کیفیت اولیه خرما‌ها است.

در ابعاد بزرگتر نیز خرما‌ها به شکل کیلویی در کارتنهای مقاوم و با کیفیت

بسته‌بندی می‌شوند که ایمنی بالایی مقابل پارگی یا نفوذ دارند و می‌توانند ایمنی و سلامت محصول را در حین انتقال از نخلستان و شرکت‌ها به بازار تضمین کنند. طراحی کارتن خرما در پویافراز به شکل خلاق و متفاوت انجام می‌شود و مواد اولیه استفاده شده از مرغوب‌ترین مواد اولیه موجود در بازار است.

گرافیک، رنگ و ظاهر کارتنها مخصوصاً در صادرات نقش بسیار مهمی دارد. پویافراز خلاق همانقدر که در کیفیت اولیه و مواد اولیه محصولات دقیق است با استفاده از گرافیست‌ها و طراحان نخبه کشور بهترین طراحی‌های ممکن را نسبت به برند شما در رنگ‌های مختلف برای کارتن خرما انجام می‌دهد. این کارتنها می‌تواند با رنگ‌بندی و طراحی متفاوت برند شما را از دیگر محصولات مشابه متمایز کند و در بازاریابی و فروش تأثیر بسیار مهمی دارد. همچنین در صورت نداشتن یا عدم کیفیت لوگو و هویت بصری یا تایپوگرافی کسب و کارتان می‌توانید با متخصصان و طراحان پویافراز در ارتباط باشید.

مزایای طراحی بسته بندی خرما توسط پویافراز

در ادامه پیشنهاد می‌کنیم که نگاهی هم به «طراحی بسته بندی پاستا» و «طراحی بسته بندی ادکلن» و «طراحی بسته بندی ادویه جات» و «طراحی بسته بندی خشکبار» بیندازید.

استاندارد بسته بندی خرما
مهم‌ترین عامل در استاندارد بسته‌ بندی خرما توانایی حفظ کیفیت و تازگی محصول است.

استاندارد بسته‌ بندی خرما چیست؟

مهم‌ترین عامل در استاندارد بسته‌ بندی خرما توانایی حفظ کیفیت و تازگی محصول است. به طور کلی در مواد غذایی و میوه‌ها عدم نفوذ‌پذیری و ایزوله بودن بسته‌بندی بسیار در کیفیت محصول تأثیر‌گذار است. جدای از دست دادن شیره یا رطوبت، نفوذ حشرات یا آفات می‌تواند باعث آسیب به محصول شود. پویافراز خلاق استاندارد‌های بسته‌بندی خرما را در حد جهانی و قابل رقابت با محصولات کشور‌های صادر‌کننده خرما ارائه می‌دهد.

استاندارد بسته‌بندی خرما به نوعی ارائه شده که این محصولات قابلیت صادرات به دورترین نقاط جهان را نیز دارند و می‌توانید از حفظ کیفیت و سلامت محصول در حین حمل و نقل مطمئن باشید. همچنین بسته‌بندی‌های لوکس و مضافتی خرما توسط پویافراز با آخرین خلاقیت‌ها و نوآوری‌های ممکن انجام می‌شود که محصول شما را می‌تواند به شکلی لوکس و ویژه ارائه دهد. این طراحی خاص مخصوصاً در صادرات می‌تواند نقش مهمی در برندینگ و بازاریابی ایفا کند.

چرا پویافراز خلاق انتخاب مطمئنی برای طراحی بسته بندی خرما است؟

نزدیک نیم قرن تجربه در طراحی و تولید انواع بسته‌بندی باعث شده پویافراز خلاق یکی از شرکت‌های معتبر و قابل اعتماد در طراحی بسته بندی خرما و انواع محصولات صادراتی و غذایی باشد. همکاری‌های طولانی مدت با شرکت‌های پیشرو در صادرات خرما و اعتماد سالیان آن‌ها برگ زرینی بر خدمات پویافراز در امر تولید و طراحی بسته بندی محصول خرما است. کلیه طراحی‌های بسته‌بندی پویافراز طبق آخرین استاندارد‌های بین‌المللی با خلاقیت و زیبایی منحصر به فرد تولید می‌شود.

مواد اولیه استفاده شده در بسته‌بندی‌های پویافراز یکی از مهم‌ترین وجه تمایز‌های این شرکت است و مخصوصاً در صادرات و پخش مواد غذایی نقش مهمی در امنیت خاطر و اعتماد مشتریان داشته است. برای اطلاع از انواع بسته‌بندی‌ها و طراحی‌های اختصاصی برند تولید و صادرات خرما می‌توانید با مشاوران پویافراز خلاق در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید: