۹۱۰۰۵۶۳۶ EN

برچسب ها

جدیدترین مطالب

مطالب پر بازدید

واحد ارتباطات برند شرکت پویا فراز خلاق

توسط پیمان پاکزاد | ۲۷ اسفند ۱۳۹۹

واحد ارتباطات برند شرکت پویا فراز خلاق خدمات مؤثری را برای گسترش، بهبود، و عمق‌ بخشیدن به ارتباط برند شما با مخاطب هدف ارائه می‌نماید.

زندگی و رشد برند با میزان آگاهی و وفاداری مخاطب هدف نسبت به آن رابطه مستقیم دارد. بنابر این برقراری ارتباط مؤثر و مستمر با مخاطب هدف، برای برند موضوعی حیاتی است. این ارتباط هرآنچه مخاطب از برند می‌بیند، می‌شنود و احساس می‌کند را شامل می‌شود؛ از نام و لوگو گرفته تا ابزار فروش و انواع تبلیغات. اگر این مسیرهای ارتباطی بر پایه یک استراتژی مشخص شکل نگرفته باشند پالس‌های یکسان و منسجمی به مخاطب هدف نمی‌فرستند و بخش زیادی از بودجه صرف شده بی‌فایده از بین می‌رود.

خدمات واحد ارتباطات برند شرکت پویا فراز خلاق:

تدوین استراتژی ارتباطی برند :

منظور از تدوین استراتژی ارتباطی برند، دستیابی به پاسخ این سلسله سوال‌ها است: چه چیزی را به چه کسی، در کجا، چگونه باید بگوییم؟

ما در واحد ارتباطات برند، محصول، مخاطب هدف و برند شما را زیر نظر می‌گیریم. و بر اساس آنچه بین این سه وجود دارد، آنچه وجود ندارد را خلق می‌کنیم.

این داده‌ها موجب دستیابی به یک لحن واحد برای گفتگوی برند با مخاطب هدف و پاسخ به سوال‌های طرح شده در بالا می‌گردد. حالا استراتژی ارتباطی برند شکل گرفته است. و تولید محتوا و تدوین کمپین‌های ارتباطی به درستی و براساس استراتژی شکل می‌گیرد.

تعیین مخاطب هدف

مهمترین مجهول معادله چهار مجهولی استراتژی ارتباطی، مخاطب هدف است. ما بر اساس بریف دیافت شده از مشتری و تحقیقات انجام شده مخاطب هدف واقعی را تعیین می‌کنیم. سپس حلقه مخاطبین را تنگ‌ و تنگ‌تر می‌کنیم تا در نهایت به دسته مشخصی از آنها برسیم. که با شما به عنوان صاحب برند بر سر آن توافق داریم. در مرحله بعد شروع به شناخت سلیقه‌ها، عادت‌ها و سبک زندگی مخاطب می‌کنیم.

تعیین پیام ارتباطی

با شناخت مخاطب هدف و آنچه توسط برند به او عرضه می‌شود. پیامی که باید در کمپین ارتباطات برند به مخاطب هدف برسد را کشف می‌کنیم.

ترجمه پیام ارتباطی

در یک فرآیند ایده پردازی، پیام ارتباطی را بر اساس سلیقه و سبک زندگی مخاطب به زبانی که او آن را دوست می‌دارد ترجمه می‌کنیم. به عبارتی اینکه پیام را چگونه بگوییم که به مذاق مخاطب خوش بیاید و بر تصمیم او اثر گذار باشد را تعیین می‌کنیم.

تعیین رسانه برای ارتباطات برند

بر اساس رفتار روزمره مخاطب هدف و بودجه تعیین شده از طرف شما، رسانه‌های مناسب را تعیین می‌کنیم. گاهی به این نتیجه می‌رسیم که چیزی بیش از رسانه‌های معمول نظیر رسانه‌های محیطی و رادیو-تلویزیون و فضای مجازی لازم است. بنابراین رسانه‌ای تازه خلق می‌کنیم. زیرا معتقدیم ارکان اصلی مخابره درست یک پیام تبلیغاتی، استراتژی و خلاقیت هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید: