۹۱۰۰۵۶۳۶ EN

بی بی کافه

  • بسته بندی شیرینی و شکلات

    داستان همکاری پویا فراز خلاق و بی بی کافه

    بی بی کافه یک کافه قنادی ایرانی در کانادا است. که به همت انسانی خوش‌ذوق و اصیل در چند شهر کانادا مانند ریچموند هیل، نورث یورک و نورث هیل تاسیس شده است. هدف اصلی این کافه، تولید شیرینی ایرانی به دست قنادان ایرانی با استفاده از بهترین مواد اولیه در داخل ایران و ارائه در کانادا بود.

    کافه قنادی ایرانی بی بی نماینده خوبی برای شیرینی ایرانی در کانادا بوده است. و شیرینی‌های آن در بسته‌بندی‌ تولید شده در شرکت پویا فراز خلاق در شعب این قنادی در کانادا فروش خوبی دارند.

    بسته بندی تولید شده در شرکت پویا فراز خلاق برای بی بی کافه

    در تولید جعبه شیرینی صادراتی چند عامل تعیین‌ کننده برای انتخاب تکنیک تولید وجود دارد. از جمله روش حمل و نقل، طول مسافت، و شکل و وزن و ویژگی‌های خاص مظروف.ما در شرکت بسته بندی پویا فراز خلاق با توجه به نیاز و خواست بی بی کافه مبنی بر مقاوم و فاخر بودن جعبه شیرینی. بر آن شدیم تا در تولید آن از تکنیک جعبه‌سازی استفاده کنیم. جعبه باید در مسافت طولانی حمل، علاوه بر محافظت از محصول، مقاومت کافی برای حفظ شکل و فرم خود می‌داشت. تولید جعبه با تکنیک هاردباکس این موارد را پوشش می‌داد. اما موجب سنگین شدن جعبه می‌شد.

    فاصله طولانی ایران تا کانادا، و ارسال بار به صورت هوایی، موجب افزایش هزینه حمل جعبه ها می‌گردید. برای حل این مسئله و کاهش وزن جعبه از تکنیک جعبه سازی استفاده کردیم. و برای زیبایی و مقاومت بیشتر جعبه، روی آن روکش سلفون مات کشیدیم. در این تکنیک در دیواره‌ها و درب جعبه از مقوای مغزی استفاده نشد. و این موضوع موجب کاهش محسوس وزن جعبه بی بی کافه گردید. اما از طرف دیگر به دلیل دوبل شدن مقوا در تکنیک جعبه سازی، جعبه مقاومت مطلوب را داشت.

    کیفیت جعبه شیرینی بی بی کافه آنقدر بالاست که در نگاه اول هاردباکس به نظر می‌رسد. طراحی استراکچر و تکنیک تولید این جعبه در نهایت لبخند رضایت را بر لبان مشتری نشاند.