۹۱۰۰۵۶۳۶ EN

شرکت امیرکبیر برنا

  • داستان همکاری پویا فراز خلاق و خرما برنا

    شرکت امیرکبیر برنا، نامی آشنا و پر آوازه در میان برندهای صادراتی خرما و خشکبار ایرانی است. این شرکت با ربع قرن تجربه در زمینه فراوری و صادرات خرما و سایر اقلام خشکبار با نام تجاری “برنا” در بازارهای داخلی و خارجی فعالیت می‌کند.

    نظارت مستمر بهداشتی و کیفی بر محصولات تولید شده باعث اعتماد بیش از پیش خریداران شده است.

    شرکت امیر کبیر برنا، علاوه بر مهم شمردن کیفیت محصولات تولیدی خود، بیش از سایرین به بسته‌بندی محصولات خود اهمیت می‌دهد. این امر باعث شده است تا از بهترین مواد اولیه برای تولید بسته‌بندی استفاده نماید.

    شرکت امیرکیبر برنا
    شرکت امیرکیبر برنا

    تنوع محصولات، کیفیت بی‌رقیب و خلاقیت در طعم‌سازی و نحوه ارائه، مسئولین را بر آن داشته که بیش از ده مرتبه از این برند ایرانی موفق تجلیل به عمل آورند. راه‌اندازی فروشگاه آنلاین برنا، نشان از مهم شمردن حقوق مشتریان توسط شرکت امیرکبیر برنا دارد.

    بسته بندی تولید شده در شرکت پویا فراز خلاق

    نظارت همه جانبه بر تولید محصولات در شرکت پویا فراز خلاق و به کارگیری تجربه و خلاقیت باعث به وجود آمدن دیدگاه مشترک میان ما شرکت امیرکبیر برنا شده است.

    از فعالیت‌های مهم شرکت پویا فراز خلاق، تولید بسته بندی صنعتی، تولید بسته‌بندی میوه و تولید کارتن مادر است. کارتن مادر در صنایع مختلف از جمله بسته‌بندی مواد غذایی مورد استفاده قرار می‌گیرد. استفاده از بسته‌بندی کارتنی برای حمل و ترابری ، همچنین نگهداری محصول الزامی است.

    در تولید بسته بندی میوه و خشکبار صادراتی چهار سوال مهم، جریان و مسیر اصلی تولید را به ما نشان می‌دهد:

    جعبه خرما برنا در شرکت بسته بندی پویا فراز خلاق تولید، تحت نظارت کارشناسان فنی این شرکت تولید شده است.