۹۱۰۰۵۶۳۶ EN

برچسب ها

جدیدترین مطالب

مطالب پر بازدید

جعبه میوه صادراتی

توسط پویا فراز خلاق | ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹

طراحی و تولید جعبه و بسته بندی میوه های صادراتی

بسته بندی صادراتی محصولات کشاورزی مانند جعبه میوه صادراتی برای دستیابی به بازارهای جهانی و صادرات موفق یک امر حیاتی و ضروری است.

امروزه در بازارهای جهانی جعبه و بسته بندی یک امر ضروری و بسیار حائز اهمیت محسوب می‌شود. بویژه برای مصرف کننده. و باعث می‌شود که در نهایت قیمت محصول شما تا چندین برابر به فروش برسد. به عنوان مثال بسیاری از کشور های اروپایی محصولات کشاورزی و خام را از آسیا و به خصوص منطقه خاور میانه و هند خریداری می نمایند. و فقط با بسته بندی آنها سود بسیار بیشتری نسبت به تولید کننده به جیب می زنند. و برندشان نیز معروف می‌شود. این امر به قدری جدی شده است که بسیاری از مردم دنیا فکر می‌کنند که کشور اسپانیا تولید کننده اول زعفران در دنیاست، در صورتی که زعفران ایران را خریداری می‌کند. آن را بسته بندی می‌کند. و با برندهای خود روانه بازار های جهانی می‌نماید.

جعبه میوه صادراتی

 به همین علت شرکت پویا فراز خلاق با سابقه ای طولانی در امر طراحی بسته بندی و تولید جعبه و بسته بندی، شروع به استاندارد سازی و رعایت موارد مورد نیاز برای صادرات محصولات کشاورزی و به خصوص میوه گرفته است. بسته بندی میوه صادراتی در شرکت بسته بندی پویا فراز خلاق با چند استراکچر مختلف در حال طراحی و تولبد است. در زیر نمونه هایی را می توانید مشاهده نمایید.

تولید جعبه میوه صادراتی

نکته مهم در تولید بسته بندی برای محصولات، متریال جعبه و روش مناسب برای تولید جعبه است. انتخاب متریال بستگی به وزن میوه و مدت و روش جابجایی آن دارد. برای صادرات میوه به کشورهای دور با کشتی، یا صادرات میوه به کشورهای همسایه با تریلی و کامیون. لازم است ختمن با ورق 5 لایه فلوت دار تولید شود. در این حالت باید از چاپ فلکسو به صورت مستقیم بر روی جعبه استفاده شود. و یا از تکنیک چاپ افست روی کاغذ و لمینیت روی ورق کارتن استفاده گردد.

جعبه خرما صادراتی ، جعبه سیب صادراتی ، جعبه کیوی صادراتی ، جعبه انار صادراتی ، جعبه پرتغال ، لیمو و کلیه مرکبات صادراتی ، جعبه گوجه صادراتی ، جعبه سیب زمینی برای صادرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید: