۹۱۰۰۵۶۳۶ EN

برچسب ها

جدیدترین مطالب

مطالب پر بازدید

جعبه های پیتزا جذاب و کاربردی طراحی می شوند

توسط پیمان پاکزاد | ۲۸ خرداد ۱۴۰۱
جعبه های پیتزا

اگرچه پیتزا یک غذای ایتالیایی است، اما در سراسر جهان محبوب است. چگونگی طراحی جعبه پیتزا مساله مهمی است. زیرا از اصلی ترین دغدغه پیتزا دوستان خراب شدن لایه های رویی و زیری پیتزا در زمانی که درون جعبه قرار دارد است. اگر جنس جعبه مناسب نباشد یا در تولید آن از ورق بهداشتی استفاده نشده باشد. گرما و بخار پیتزا موجب انتشار بوی ورق کارتن جعبه می‌شود. و پیتزا نه تنها نرم می‌شود. بلکه بوی جعبه را به خود می‌گیرد. جعبه پیتزا دو وظیفه اصلی برعهده دارد: برندینگ، محافظت از پیتزا.

اهمیت سایز جعبه پیتزا

پیتزا دهکده

جعبه های پیتزا  باید فقط کمی بزرگتر از پیتزا باشند. بیش از حد بزرگ بودن جعبه موجب می‌شود پیتزا در مسیر ارسال با هر تکان جابجا شود. و بر اثر ضربات ناشی از تکان خوردن، فرم خود را از دست بدهد. اگر ارتفاع جعبه کم باشد از بالا به پیتزا فشار می‌آورد و پنیر پیتزا به لایه داخلی درب جعبه پیتزا می‌چسبد. برخی رستوران های فست فود از یک پایه پلاستیکی برای جلوگیری از این موضوع استفاده می‌کنند.

جعبه های پیتزا در اشکال و رنگهای مختلف

اگر از شما درباره شکل بسته بندی پیتزا پرسیده شود. قطعن جعبه های پیتزا را به شکل مربع به خاطر می‌آورید. زیرا بیشتر پیتزاها دایره‌ای شکل هستند و برای ارسال آنها از جعبه مربع استفاده می‌شود. اما جالب است بدانید. جعبه‌ های پیتزا شکل‌های متنوعی دارند. متنوع‌تر از دیگر انواع بسته بندی فست فود. جعبه پیتزا مثلثی، جعبه پیتزا دومینو، جعبه پیتزا 6 ضلعی، جعبه پیتزا 8 ضلعی و یا جعبه پیتزا کشویی.

حال اگر از شما درباره رنگ بسته بندی پیتزا پرسیده شود. قطعن به چیزی جز رنگ کرافت فکر نمی‌کنید. زیرا اغلب جعبه های پیتزا با مقوای کرافت تولید می‌شوند. البته این یک قانون قطعی نیست و هستند رستوران‌هایی که از جعبه‌ های رنگی یا سفید استفاده می‌کنند.

دلایل زیادی می‌تواند وجود داشته باشد برای اینکه بدنبال ارتقاء برندتان از طریق جعبه پیتزا باشد. در نهایت مردم این جعبه پیتزاها را در شهر خواهند دید، با استفاده از طراحی استراکچر بسته بندی و چاپ برند خود روی آنها، شما هم قادر خواهید بود تصویر برندتان را بهبود دهید و توجه مشتریان را به سوی خود جلب کنید. اگر مشتریان جعبه پیتزا شما را دوست داشته باشد، احتمال اینکه دوباره از شما خرید کنند هست.

بسته بندی موادغذایی به بهترین جعبه ها نیاز دارد

جعبه پیتزا دوتکه مقوایی

انتخاب جعبه ای که غذا را در خود سالم نگه دارد، اهمیت زیادی دارد. اما بیشتر اوقات این مساله مدنظر قرار گرفته نمی‌شود. حالا دیگر همه می‌دانند که پیتزا در گروه غذاهای سالم دسته بندی نمی‌شود. حتی گیاهی ترین پیتزاها در مقایسه با یک غذای گیاهی غیر فست فود، ناسالم به حساب می‌آیند. برندهای فست فود اگر از مقوای بهداشتی در تولید جعبه فست فود و پیتزا استفاده کنند، می‌توانند به مسؤلیت اجتماعی خود در فراهم کردن شرایط سالم‌تر برای مصرف کننده دربرابر غذای نه چندان سالمی که به او می‌دهند عمل ‌کنند. از طرفی می‌توانند با تبلیغ درباره ارزش افزوده مقوای بهداشتی برای مشتریان خود، از آنها مشتریان وفادار بسازند.

جعبه های پیتزا قابل بازیافت هستند

به نظر می رسد که مصرف کنندگان امروزی حساسیت بیشتری نسبت به محیط زیست دارند. و از محصولات تجدیدپذیر و سازگار با محیط زیست حمایت می‌کنند. یک جعبه پیتزا خاص می‌تواند چنین مصرف کنندگانی را قانع کند تا خرید انجام دهند.

پویا فراز خلاق، تولید کننده انواع جعبه غذا

ما نه تنها تولید کننده جعبه های پیتزا هستیم. بلکه علاوه بر آن می‌توانید انواع جعبه غذا، پاکت بیرون بر فست فود، پاکت پیتزا، بسته بندی ساندویچ و جعبه همبرگر را نیز از ما بخواهید. قیمت های مقرون به صرفه و تعهدی که به کیفیت و زمان تحویل داریم توجه بسیاری از رستوران ها و سفارش دهندگان بسته بندی غذا را به خود جلب کرده است. ویژگی مهم شرکت پویا فراز خلاق همراهی مشتریان از مرحله طراحی بسته بندی تا تولید بسته بندی است. تجربه ما در طراحی بسته بندی و تولید جعبه غذا برای بهترین و پرآوازه ترین برندهای فست فود، رستوران و کیترینگ ما را به دستیابی به آنچه پاسخگوی نیازهای مشتریان برای بسته بندی غذا است کمک می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید: