۹۱۰۰۵۶۳۶ EN

برچسب ها

جدیدترین مطالب

مطالب پر بازدید

بسته‌ بندی‌ گل گلی در طراحی محصولاتی که عاشقشان می‌شوید

توسط سحر محمدحسینی | ۲۱ مرداد ۱۴۰۲

دنیای بسته‌بندی دنیای جالب و شگفت‌انگیزی است که می‌توان از هر ایده و طرحی برای ایجاد یک بسته‌بندی خلاقانه و نوآورانه استفاده کرد تا مشتری را ترغیب به خرید محصول و کالای خودمان کنیم و ازآنجایی‌که بازار فروش انواع و اقسام کالا همیشه پررونق و رقابتی بوده و هست پس چه‌بهتر که با طراحی یک بسته‌بندی جالب و کاربردی بتوانیم همیشه در صدر بازار باقی بمانیم. در این مطلب می‌خواهیم در رابطه با بسته‌ بندی‌ گل گلی بگوییم.

ماسکهای گل گلی خوشگلی که همه دوستشان دارند

طراحی بسته‌بندی نیاز به ذهنی خلاق دارد که علاوه بر ایده پردازی و خلاقیت بتواند نیازهای مشتری را نیز در نظر بگیرد که برای این کار باید آزمون‌وخطاهای بسیاری را تجربه کرد تا به هدف ایدئال خود رسید.

گلهای رنگارنگی که طراوتشان را احساس می کنید

بسته‌بندی انواع و اقسام مختلف دارد که با توجه به نوع و جنس کالا به دسته‌های فلزی، پلاستیکی، چوبی و کاغذی تقسیم‌بندی می‌شوند. علاوه بر این دسته‌بندی برخی از برندها و تولیدکنندگان کالا برای بهتر دیده شدن و همچنین جذابیت کالای خود از طرح‌های گل‌گلی که رنگ‌های جذابی نیز در آن‌ها به‌کاررفته استفاده می‌کنند. این بسته‌بندی‌ها شامل بسته‌بندی کادو، لوازم‌آرایش، قوطی‌های محافظ و… باشد. ما در اینجا چند نمونه از این بسته‌ بندی‌ گل گلی را که جذابیت بیشتری برایتان دارد انتخاب کرده‌ایم.

نمونه ‌هایی از بسته‌بندی‌های گل گلی

لذت آب خوردن در شیشه های گل گلی
این بسته ها ایده های جالبی برای کادو دادن هستند
عطر شکوفه های گیلاس را میشود حس کرد
خوشبوکننده های با رایحه های گل گلی
میوه های خشکی که با این بسته بندی خوردنی تر می شوند
شامپوهایی که طرح های جذاب دارند
بسته بندی کادوی گلی گلی برای فرد خاص
طرح گل گلی برای کرم های مختلف هم ایده جالبی است
قوطی های شگفت انگیز گل گلی
چای میوه ای که بیشتر جذب بسته بندی اش می شویم

سوالات متداول

آیا فقط برای بسته بندی محصولات از طرح گل گلی استفاده می کنند؟

خیر، علاوه بر کاغذکادوهای گل گلی، دفترهای یادداشت و یک سری لوازم التحریر هم طرح های گل گلی جالبی هم دارند.

این طرح ها تا چه حد در جذب مشتری و مخاطب تاثیرگزار هستند؟

اگر این طرح ها با رنگ های جذاب و متنوع ارائه شوند بیشتر به چشم مشتری آمده و برای خرید محصول با بسته‌ بندی‌ گل گلی ترغیب می شود.

جمع بندی

پس از روش طراحی و تولید کالا همان‌طور که گفته شد، بدون شک اصلی‌ترین عاملی که در جلب‌توجه مخاطبان حائز اهمیت است، بسته‌بندی آن‌ها است و در این میان‌ بسته‌بندی کالایی بیشتر جلب‌توجه می‌کند که طرحی خلاق و نو داشته باشد و در بین محصولاتی که بیشتر به خانم‌ها مربوط می‌شود بسته‌ بندی‌ گل گلی طرفداران بیشتری داشته چراکه با روحیات آن‌ها بیشتر سازگار است. پس بهتر است برای محصولاتی که مخصوص بانوان است از این طرح‌های جذاب استفاده کنید که موفق‌تر خواهید بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید: