۹۱۰۰۵۶۳۶ EN

رستوران شمرون کباب

  • داستان همکاری پویا فراز خلاق و شمرون کباب

    رستوران شمرون کباب سال 1385 در منطقه تجریش تهران، افتتاح شد. کمتر از ده سال بعد به یکی از موفق‌ترین رستوران‌‌های منطقه شمیرانات تهران مبدل شد. رستوران شعبه تجریش در سه طبقه، همراه با تراس بسیار زیبا مشرف به میدان تجریش است. همچنین سرویس در محل این رستوران بصورت رایگان است و در سریعترین زمان ممکن سفارش را به محل می‌رساند.
    شمرون کباب به سرعت فعالیت خود را گسترش داد و اولین رستورانی شد که ساندویچ کباب را در تهران معرفی کرد. با افزایش روز افزون مشتریانی که به این رستوران می‌آمدند و رشد تکنولوژی در سال 1395 اولین شعبه انحصاری بیرون‌بر خود را در منطقه نیاوران تهران افتتاح نمود.

    شعب و منو شمرون کباب

    شمرون کباب سه شعبه در شمال تهران دارد. شعبه اصلی آن در تجریش، شعبه دوم آن در نیاوران و شعبه سوم آن در بلوار اندرزگو واقع شده است. منوی این رستوران شامل کباب لقمه گوسفندی، شیشلیک، جوجه‌کباب بدون استخوان، جوجه‌کباب با استخوان و کباب‌بره است. همراه با غذای اصلی، پیش‌غذاهایی مانند ماست خیار، بورانی اسفناج، بورانی بادمجان و زیتون سرو می‌شود.

    شمرون کباب
    شمرون کباب

    بسته‌بندی تولید شده در شرکت پویا فراز خلاق

    رستوران شمرون کباب به منظور تسهیل سفارش مشتریان خود سیستم سفارش دهی آنلاین را عرضه نمود. با آغاز فروش آنلاین و استفاده از سرویس دلیوری، نیاز به تولید بسته بندی مناسب که بتواند غذا را در خود جای داده و کیفیت غذا را هم حفط کند احساس شد. با توجه به نوع غذاهایی که سرو می شود، و وزن آنها، بسته بندی رستوران مناسب در واحد طراحی بسته بندی شرکت بسته بندی پویا فراز خلاق طراحی شد. مقوای استفاده شده در جعبه غذای بیرون بر کاملا بهداشتی بوده و بدون استفاده از چسب و منگنه بسته می شود. این یکی از مهمترین ویژگی‌های جعبه غذا است. زیرا سرهم کردن آن را آسان و سریع می‌کند.