۹۱۰۰۵۶۳۶ EN

رستوران دونرگاردن

  • دونر گاردن

    داستان همکاری پویا فراز خلاق و دونرگاردن

    دونرگاردن تهران، یکی از متفاوت‌ترین رستوران‌های تهران است. شعبه های این رستوران در اندرزگو، پاسداران، شهرک غرب و سعادت آباد واقع شده‌اند. دکوراسیون زیبا و منحصربه ‌فرد دونرگاردن با وجود گل و گیاه در بدو ورود نظر شما را به خود جلب می‌کند.
    شما در دونر گاردن می‌توانید غذا را به دو شیوه پرسی و یا ساندویچ سفارش دهید. و با سلیقه خود مخلفات غذا را انتخاب کنید. گوشت‌ها با دستگاه‌های تمام اتوماتیک و مدرن، برش داده می‌شود.
    منوی غذای اصلی این رستوران شامل ساندویچ مرغ یا گوشت است. غذا به همراه نان مخصوص دونر گاردن، سس‌های ویژه و سبزیجات تازه، سرو می‌شود.

     نان‌های این رستوران نازک و بیسکوئیت شکل است و مخلوط دونر بین آن قرار می‌گیرد. همچنین در محیط رستوران می‌توانید محصولات خانگی متنوعی همچون سوهان عسلی، روغن زیتون، مربا و … را در دکوری جذاب مشاهده و خرید نمایید. نکته جذاب در رستوران دونر گاردن این است که تمامی سبزیجات مصرفی از مزرعه شخصی برداشت می‌شود.

    رستوران دونرگاردن

    طراحی استراکچر جعبه ساندویچ

    یکی از نکات مهم در طراحی بسته بندی ایجاد تفاوت بین بسته بندی محصول با طرح‌های موجود در بازار است. ایده‌ پردازی و طراحی استراکچر جعبه ساندویچ دونرگاردن بر همین مبنا انجام شد.

    در طراحی استراکچر، شکل مثلث را از فرم ساندویچ‌های مثلثی دونرگاردن برداشتیم و روی جعبه ساندویچ پیاده کردیم. برای زیبایی و کارایی بیشتر، برای جعبه‌ها دسته در نظر گرفتیم. دسته جعبه ساندویچ دونرگاردن دو کارایی همزمان دارد، هم قفل درب جعبه است. هم حمل جعبه را آسان می‌کند. این جعبه ساندویچ مثلثی تبدیل به یکی از اِلِمان‌های اصلی هویت بصری رستوران دونرگارد شده‌است.

    بسته بندی تولید شده در پویا فراز خلاق

    بسته بندی‌های این رستوران مانند طراحی داخلی و غذاهای آن نوآورانه است و با کلیت فضای رستوران هماهنگی دارد. جعبه ساندویچ دونر گاردن، جعبه سیب زمینی سرخ کرده و پاکت بیرون بر فست فود دونر گاردن خاص و منحصر بفرد بوده و توسط طراحان خبره طراحی شده است.
    تمامی جعبه‌های تولید شده در شرکت پویا فراز خلاق برای این رستوران، بدون نیاز به چسب و منگنه قابل مونتاژ بوده وانبارداری آنها آسان است. داخل جعبه فست فود این رستوران با لایه‌ای از سلفون روکش شده که تا روغن سیب‌زمینی به داخل کاغذ جعبه نفوذ نکند. طراحی گرافیکی روی بسته نیز با نشان و هویت بصری دونر گاردن هماهنگ است. ترکیبی از رنگ زرد کاترپیلار و رنگ سفید است که وضوح و گرمی خاصی دارد.