۹۱۰۰۵۶۳۶ EN

رستوران تهران برگر

  • تهران برگر

    داستان همکاری پویا فراز خلاق و تهران برگر

    رستوران تهران برگر یک رستوران با سابقه در تهران است. این مجموعه دارای چند شعبه در تهران است. در این مجموعه، از گوشت تازه برای تهیه برگر استفاده می شود. از ویژگی‌های این برگرها این است که در آن از پیاز استفاده نشده و بدون مواد افزودنی، به صورت خالص گریل می شود. همچنین نان‌های برگر، با کره برشته شده و طعمی خاص به برگرها می‌دهد. از دیگر ویژگی‌های جذاب این رستوران این است که علاوه بر همبرگر دوبل، همبرگر تریپل (سه طبقه) و کوآد (چهار طبقه)  قابل سفارش گذاری است.

    منو تهران برگر شامل انواع همبرگر، چیزبرگر، پیتزا، چیلی برگر، مرغ و مرغ دبل، میکس و هات داگ است که در کنار پیش غذاهای متنوع و انواع نوشیدنی‌ها سرو می‌شود.
    در این رستوران می‌توانید غذاها را تلفنی یا اینترنتی سفارش دهید. و از خوردن یک همبرگر عالی در منزل و محل کارتان لذت ببرید. فقط اگر برگر را آبدار یا خوب پخته شده دوست دارید در ثبت سفارش این نکته را قید کنید.

    جعبه مخصوص همبرگر

    طراحی استراکچر و گرافیک بسته بندی

    در طراحی گرافیک انجام شده در شرکت پویا فراز خلاق برای رستوران تهران برگر از رنگ های سیاه و سفید استفاده شده است. سیاه، رنگی رازآلود است. از سوی دیگر جعبه را در کلاس بالاتری معرفی می‌کند. سیاه و سفید کلاسیک ترین و نمادین‌ترین ترکیب رنگ محسوب می‌‌شوند.

    استفاده از المان ها و نمادهای شهر تهران مانند برج میلاد، برج آزادی، ماشین پیکان و دوچرخه القا کننده حس قدمت، اصالت و همچنین تداعی کننده نام رستوران است.

    از جنبه طراحی استراکچر، رستوران تهران برگر از جعبه‌های سفره‌ای و دکمه دار استفاده کردیم. این امر امکان استفاده راحت برای کاربر و مشتری را فراهم می‌آورد. طرح جعبه‌های دکمه‌دار این موجب می‌شود کارکنان با سرعت بیشتر بتوانند نوع ساندویچ و یا همبرگر را مشخص کنند. در واقع  این نوع جعبه برای محصولات هم کار بسته بندی همبرگر و بسته بندی ساندویچ را به عهده دارد و هم به نوعی منو متنوع این رستوران را به مشتریان نشان می دهد.

    لوگو تهران برگر

    طراحی لوگو

    نشان اجاق تهران برگر یک نشان قدیمی و ثبت شده است. قرار شد لوگوتایپ تهران برگر با حال و هوایی کژوال باز طراحی شود. در نهایت لوگوتایپ روبرو و روش چیدمان آن در کنار نشان (ساین) مورد تایید قرار گرفت.

    بسته‌بندی تولید شده تهران برگر در شرکت پویا فراز خلاق

    تولید بسته بندی فست فود یکی از خدمات قدیمی و بارز شرکت بسته بندی پویا فراز خلاق است. ما افتخار همکاری با برندهای خوب فست فود ایران را داریم. بسته بندی های تولید شده برای تهران برگر شامل جعبه همبرگر مک دونالدی، پلیت سیب زمینی مک دونالدی، جعبه ساندویچ کشویی، جعبه ساندویچ سفره ای می‌گردد.