۹۱۰۰۵۶۳۶ EN

بسته بندی فرهنگی و آموزشی

جستجوی پیشرفته


پاک کردن فیلتر ها

بسته بندی فرهنگی و آموزشی در پویا فراز خلاق شامل همه ملزومات کاغذی و مقوای این حوزه می‌شود:

  • طراحی و تولید پازل.
  • طراحی و تولید انواع جعبه بازی.
  • طراحی و تولید انواع جعبه پستی.
  • طراحی و تولید استند کارتنی اسباب بازی.

طراحی و تولید پازل

پازل یکی از پر طرفدارترین بازی‌ها در دسته فرهنگی و آموزشی است. طراحی و تولید پازل، به دلیل قطعات متعدد و جزئیات فراوانی که دارد مستلزم استفاده از متریال باکیفیت، دقت زیاد و نظارت دقیق بر کلیه مراحل طراحی، پیش از چاپ، چاپ و پس از چاپ است.

طراحی و تولید انواع جعبه بازی

جعبه متداول‌ترین نوع بسته بندی فرهنگی و آموزشی است. درصد زیادی از اسباب بازی ها در جعبه های مقوایی بسته بندی می‌شوند. ما در شرکت بسته بندی پویا فراز خلاق از مرحله مشاوره برای انتخاب بهترین متریال بسته بندی با مشتری همراه می‌شویم. سپس طراحی استراکچر و طراحی گرافیک جعبه انجام گرفته و وارد مرحله تولید می‌گردد.

طراحی و تولید انواع جعبه پستی

استقبال از خرید و فروش آنلاین رو به اقزایش است. مؤسسه‌های نشر کتاب و شرکت‌های تولید اسباب بازی و محصولات فرهنگی در زمره شرکت‌هایی هستند که رو به فروش انترنتی محصولات خود آورده‌اند. این موضوع موجب افزایش تقاضا برای تولید کارتن پستی و جعبه پستی کتاب شده است. شرکت بسته بندی پویا فراز خلاق این جعبه ها را با بهترین ورق کارتن تولید و در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد.

طراحی و تولید استند کارتنی اسباب بازی

استفاده از استند اختصاصی در فروشگاه‌های اسباب بازی، کتاب و محصولات فرهنگی موجب بهتر دیده شدن بسته بندی فرهنگی و آموزشی در هنگام خرید می‌گردد. تولید استند با ورق کارتن لیمینیتی نسبت به استندهای پلاستیکی دو برتری دارد. یکی حفاظت از محیط زیست با استفاده از مواد تجدید پذیر، و دیگری قیمت تمتم شده مقرون به صرفه. انواع استند کارتنی اسباب بازی و کتاب با بهترین کیفیت چاپ و ایستایی و مقاومت عالی در شرکت بسته بندی پویا فراز خلاق تولید می‌شوند.