۹۱۰۰۵۶۳۶ EN

کترینگ سفره یزد

  • روند طراحی جعبه های غذای بیرون سفره یزد به شکلی مثبت و خلاقانه پیش رفت. طراحی استراکچر ارائه شده از طرف پویا فراز خلاق پاسخگوی تمام انتظارات ما از یک جعبه غذای بیرون بر است.

    آقای ذهب زاده – مالک سفره یزد

    داستان همکاری پویا فراز خلاق و سفره یزد

    کترینگ سفره یزد تهران، درسال ۱۳۶۶ در محدوده بزرگراه اشرفی اصفهانی تاسیس شده است. این کیترینگ هم اکنون یکی از بزرگ‌ترین، مجهزترین و خلاق‌ترین آشپزخانه‌های غرب تهران است. وجه تمایز این کترینگ، خلاقیت در نحوه سرو، گارنیش‌های زیبا و ارائه غذای ایرانی باکیفیت‌ است. احترام به ذائقه مشتری از اصولی است که سفره یزد به آن پایبند است. و این شعار تبلیغاتی را برای خود برگزیده است: ” آشپزخانه‌های بزرگ و مجهز ما، به پهنای ذائقه شما و وسعت خواسته‌‌های شماست”. از دیگر خدمات سفره یزد پذیرایی در همایش‌ها و میهمانی‌ها است. و آن را به بهترین شکل انجام می‌دهد.

    سفره یزد

    فینگرفود، غذای ایرانی، انواع کباب و خوراک از جمله غذاهای منوی کترینگ سفره یزد است و غذاهای ایرانی به انتخاب مشتری در قابلمه روحی ارائه می‌شود. مدیر این رستوران به ذائقه مشتری احترام می‌گذارد و برای سلامتی میهمانان خود ارزش قائل است. از همین رو انواع غذا توسط آشپزان ماهر و خلاق با بهترین مواد اولیه طبخ و دیزاین می‌شود. همچنین امکان سفارش آنلاین غذا از طریق وبسایت و اپلیکیشن سفره یزد فراهم است.

    طراحی و تولید بسته بندی در شرکت پویا فراز خلاق

    امروزه بسته ‌بندی غذا اهمیتی بیش از پیش پیدا کرده است. جعبه غذا نیز مانند هر بسته بندی دیگری می‌تواند معرف غذای داخل جعبه باشد. طراحی و تولید بسته ‌بندی رستوران کترینگ سفره یزد شامل: جعبه غذای بیرون بر و پاکت کاتلری رستوران در شرکت بسته بندی پویا فراز خلاق انجام شده است. برای تولید جعبه غذای ایرانی بهتر است از ورق فوت دار استفاده شود تا جعبه استحکام لازم برای تحمل وزن غذا را داشته باشد. همچنین شکل ورق فلوت دار به گونه‌ای است که رطوبت غذا را به خود جذب می‌کند. این موضوع باعث می‌شود غذا مدت زمان بیشتری تازه بماند. کارشناسان فنی واحد تولید بسته بندی پویا فراز خلاق بر تمام مراحل تولید به طور کامل نظارت دارند تا مطمئن شوند جعبه در زمان مناسب و با کیفیت مطلوب به دست مشتری برسد.