۹۱۰۰۵۶۳۶ EN

صنایع روشنایی نوران

  • صنایع روشنایی نوران

    داستان همکاری پویا فراز خلاق و صنایع روشنایی نوران

    صنایع روشنایی نوران در زمینه واردات و تولید چراغ‌های دکوراتیو داخلی و بیرونی ساختمان فعالیت دارد. محصولات این شرکت از آخرین تکنولوژی های روشنایی مورد استفاده در دنیا بهره‌مند هستند. سازندگان ساختمان‌های لوکس تجاری، اداری و مسکونی. طراحان و مجریان دکوراسیون داخلی ساختمان و معماران داخلی مهمترین مخاطبین چراغ های صنایع روشنایی نوران به شمار می‌روند.

    شرکت پویا فراز خلاق از سال 1398 به عنوان مشاور و مجری پروژه‌های ارتباطات برند نوران همکاری خود را با این شرکت آغاز نمود. این همکاری در دو مسیر سامان دهی ارتباطات برند نوران در فضای مجازی. و طراحی تولید ابزار فروش شامل کاتالوگ و بسته بندی محصولات شکل گرفت.

    دیجیتال مارکتینگ

    نوسازی وبسایت صنایع روشنایی نوران

    در سال 1400 پروژه نوسازی وبسایت نوران بر مبنای استراتژی های جدید بازاریابی و فروش این شرکت به پویا فراز خلاق سپرده شد. در فاز اول این پروژه استراتژی وبسایت نوشته شد. سپس ایده های ارائه محتوا روی سایت بر اساس استراتژی شکل گرفت. در فاز دوم طراحی UI (رابط گرافیکی کاربر) و UX (برنامه نویسی وبسایت) انجام شد. در فاز سوم تولید محتوا بر مبنای ایده ها و براساس بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) در دستور کار قرار گرفت.

    تولید محتوا برای شبکه های اجتماعی نوران

    شرکت پویا فراز خلاق هم اکنون ایده پردازی و تولید محتوای بصری و نوشتاری برای شبکه های اجتماعی نوران را بر عهده دارد.

    بسته بندی های تولید شده در پویا فراز خلاق

    عکاسی صنعتی از محصولات، و طراحی و تولید کاتالوگ جامع محصولات نوران، نقطه آغاز همکاری پویا فراز خلاق و صنایع روشنایی نوران بود. در ادامه، همزمان با راه اندازی خط تولید محصولات در نوران. کار طراحی بسته بندی و تولید بسته بندی برای انواع لامپ ها و چراغ های نوران در شرکت بسته بندی پویا فراز خلاق آغاز شد. این مجموعه شامل طراحی و تولید جعبه مقوایی، کارتن مادر و لیبل می‌گردد.