۹۱۰۰۵۶۳۶ EN

شرکت تاکسین پارت

  • چیزی که در همکاری با شرکت پویا فراز خلاق بیش از همه برای ما ارزش دارد تنوع محصولات و خدمات، و انعطاف پذیری شرکت نسبت به درخواست‌های مختلف مشتری است. همچنین تولید محصول نهایی مطابق با کیفیت و قیمت اعلام شده صورت می‌گیرد.

    مِیدَری-مدیر مجموعه تاکسین

    داستان همکاری پویا فراز خلاق و تاکسین پارت

    شرکت تاکسین پارت، در سال ۱۳۹۶ با هدف تهیه و توزیع قطعات یدکی و ارائه خدمات سریع و ارزان به تاکسی‌ها فعالیت خود را در شرق تهران شروع کرده است.
    شرکت تاکسین بستری برای عرضه قطعات و لوازم یدکی بدون واسطه به رانندگان تاکسی بوجود آورده است و امروزه بیش از ۱۰۰ تولید کننده، قطعات خود را بدون واسطه از طریق شبکه تاکسین مستقیما به رانندگان تاکسی عرضه می‌کنند. با توجه به موفقیت فروشگاه و استقبال گسترده از خدمات ارائه شده، شرکت فعالیت خود را گسترش داده و در پارکینگ فرودگاه مهرآباد نیز شعبه لوازم یدکی خود را افتتاح کرده است.

    مشتری مداری شرکت تاکسین

    مدیران تاکسین از انتقاد نمی‌ترسند زیرا می‌دانند، راه رسیدن به موفقیت روزافزون پذیرش انتقادات سازنده است. به همین دلیل، کلیپ‌های ضبط شده از مشتریان خود را بدون سانسور درمعرض دید عموم قرار می‌دهند.

    دقت به کیفیت محصولات و احترام به مشتری از جمله مزیت‌های رقابتی تاکسین در بازار است.

    تکسین پارت
    تکسین پارت

    بسته‌بندی تولید شده در شرکت پویا فراز خلاق

    محصولات شرکت تاکسین پارت شامل مجموعه‌ای از لوازم یدکی با ابعاد و وزن متفاوت است. از قطعات سنگین مانند دیسک و صفحه تا قطعات بزرگ مانند رینگ و لاستیک. قطعاتی که نیاز چندانی به محافضت ندارند. مانند واشرها و تسمه‌ها. تا قطعات حساس به ضربه. مانند لامپ و چراغ.

    برای جعبه‌ سازی تاکسین در سایزها و استراکچر متفاوت از مقوا ایندربرد، ورق لمینیت شده و کارتن استفاده شده است. و بیشتر محصولات در جعبه لوازم یدکی مقوایی و جعبه لوازم یدکی لمینیتی بسته بندی شده‌اند. سر هم کردن آسان، بسته بندی جعبه‌ ها به صورت شیت و اشغال فضای کمتر در انبارداری، و همچنین قدرت محافظت جعبه از محصول در جابه‌جایی و انبارداری، مهم‌ترین ویژگی‌های این جعبه ها هستند. با توجه به نوع محصول، برای هر قطعه منقسم‌ها و فیکساتورهایی طراحی شده است. همچنین در فرآیند تولید، از بهترین دستگاه‌های چاپ افست برای تولید جعبه‌های مقوایی و لمینیتی استفاده می‌شود.