۹۱۰۰۵۶۳۶ EN

شرکت بالسا چوب

  • بسیاری از کارفرماها مقهور نام پیمانکار تبلیغاتی می‌شوند، اما نیروی انسانی خلاق، متعهد و پرانرژی پویا فراز خلاق دلیل همکاری بالسا با این مجموعه است.

    افشار رئوف – مدیر تبلیغات بالسا

    داستان همکاری پویا فراز خلاق و بالسا

    شرکت بالسا چوب فعالیت خود را از سال ۱۳۸۱ با تولید مبلمان اتاق کودک و نوجوان در تهران آغاز نموده است. و در طی این سال‌ها علاوه بر به روز و متفاوت کردن طراحی‌ها. در افزایش کمیت و کیفیت محصولات تولیدی خود نیز تلاش نموده است. بالسا استفاده از بهترین نوع مواد اولیه و پایبندی به اصول و استانداردها را سرلوحه فعالیت خود قرار داده است.

    شرکت بالسا از سال ۱۳۸۹ فعالیت نمایشگاهی خود را در سطح گسترده آغاز نموده است. این نام تجاری به سرعت جایگاه خود را در بازار سرویس خواب پیدا کرده و توانسته مخاطبان بسیاری را به سوی خود جلب نماید.

    واحد ارتباطات برند شرکت پویا فراز خلاق از سال 1399 به عنوان مشاور تبلیغاتی در کنار برند بالسا قرار گرفته است. ما خدماتی نظیر تدوین کمپین تبلیغاتی و ایده پردازی و تولید محتوا را به این برند خوب ایرانی ارائه می‌دهیم.

    ایده پردازی کمپین TTL با شعار : خونه با تو خوبه

    ایده پردازی کمپین TTL شرکت بالسا چوب با شعار : خونه با تو خوبه

    مخاطبین هدف برند بالسا شامل زوج‌های جوان، زوج‌هایی که منتظر تولد فرزند خود هستند. و خانواده‌هایی که فرزندان کودک و نوجوان دارند می‌شوند می‌شود. کیفیت و قیمت محصولات بالسا گروه‌های اجتماعی B و A را هدف قرار می‌دهد.

    هدف این کمپین تبلیغاتی افزایش Brand Awareness برند بالسا در میان مخاطبین هدف آن بود. برای برندی نظیر بالسا که مخاطبش افرادی از یک قشر خاص هستند. بسیار مهم است که چه محتوایی را در چه رسانه‌ای و در کجا منتشر می‌کنیم. حتی گاهی لازم است برای دسترسی به مخاطب هدف واقعی، رسانه‌ای تازه خلق شود. تا بودجه کمپین در اثرگذارترین حالت ممکن صرف گردد.

    چالش این کمپین، همزمانی آن با همه‌گیری کرونا بود و این ما را محدودتر می‌کرد. اما با انتخاب یک شعار تبلیغاتی مناسب بر این چالش غلبه کردیم.

    سرویس خواب و کالای خواب، فراهم کننده آسایش و آرامش افراد خانواده است. طوری که یک سوم عمر هر یک از ما در اتاق خواب سپری می‌شود.

    در دوران همه‌گیری کرونا خیلی از همسران و والدین دورکار شدند و زمان زیادی را در خانه در کنار هم و فرزندان سپری کردند. این یک موقعیت عاطفی مهم در هر خانواده‌ای بود.

    خونه با تو خوبه

    شعار ((خونه با تو خوبه)) با الهام از این دو نکته خلق شد و دو عنصر سرویس خواب، و اعضای خانواده در کنار هم قرار گرفتند. خانه‌ با حضور تمام اعضای خانواده خانه‌ای خوب است و خانه‌ای خوب است که وجود سرویس خواب بالسا در آن آرامش بیشتری را به خانواده هدیه می‌دهد.

    تشابه شکل و تلفظ دو واژه ((خونه)) و ((خوبه)) در دو سوی جمله، شعاری هماهنگ را رقم می‌زد.


    کمپین تبلیغاتی شرکت بالسا چوب

    رسانه‌ها در این کمپین بر اساس بودجه و اینکه مخاطب هدف را کجا می‌توان به درستی در معرض تاثیر کمپین قرار داد انتخاب شدند و شامل فضای مجازی، رسانه‌های محیطی، اجرای برند اکتیویشن در سطح شهر، و اجرای برند اکتیویشن در مکان‌هایی که مخاطبین هدف بالسا حضور دارند نظیر مطب پزشکان زنان و زایمان، مهدهای کودک و باشگاه‌های ورزشی می‌شدند.

    پیش بینی ما این بود که با ادامه همه گیری کرونا شاهد حضور بیش از پیش مخاطبین کمپین در فضای مجازی خواهیم بود. بنابر این در فاز اول بخش فضای مجازی کمپین اجرا شد و اجرای فازهای تبلیغات محیطی و برند اکتیویشن به زمان فروکش کردن همه گیری موکول شد.


    تولید محتوای ارتباطی شرکت بالسا چوب برای فضای مجازی

    در تقویم جهانی روزها و هفته‌هایی بر اساس موضوع‌های عاطفی، فرهنگی و اجتماعی نشانه گذاری شده‌اند. برند بالسا با مفهوم برخی از این مناسبت‌ها در ارتباط تنگاتنگ است. از همین رو دست به تولید محتوا برای نشر در فضای مجازی در مناسبت‌های مرتبط با بالسا زدیم.

    تولید محتوا برای روز جهانی عشق (ولنتاین)

    پیش از فرارسیدن روز جهانی عشق از دنبال کنندگان بالسا در اینستاگرام خواستیم تصاویر و فیلم‌هایی از رابطه عاشقانه خود با فرزندان‌شان برای بالسا بفرستند و جایزه بگیرند. در نهایت فیلمی از بهترین تصاویر تدوین و در روز جهانی عشق رونمایی شد.


    تولید محتوا برای روز جهانی خواب

    خریداران محصولات شرکت بالسا چوب زوج‌هایی هستند که در سال‌های دهه شست شمسی در حال سپری کردن دوران کودکی خود بوده‌اند. از این رو ویدئویی نوستالژیک بر اساس یکی از انیمیشن‌های محبوب آن دوران تولید و منتشر نمودیم.