۹۱۰۰۵۶۳۶ EN

فست فود زنجیره ای هایدا

  • داستان همکاری پویا فراز خلاق و هایدا

    اولین شعبه ساندویچ سرد فست فود هایدا، اوایل دهه 70 شمسی با عرضه ساندویچ سرد در تهران افتتاح شد. در آن زمان ارائه تخصصی ساندویچ سرد توسط برند هایدا با افزایش استقبال از این مجموعه روبرو شد. و تعداد شعب آن در تهران و شهرهای دیگر به سرعت گسترش پیدا کرد. برند هایدا به دلیل استفاده از مواد اولیه ارگانیک و بدون اسانس برای چهار سال به عنوان برند برتر فست فود ایران انتخاب شده است.

    هایدا پس از چند سال با در نظر گرفتن ذائقه مشتریان، پیتزا و ساندویچ گرم را هم به منوی خود اضافه کرد.
    این مجموعه، در اولین جشنواره برند محبوب از نظر مردم موفق به کسب تندیس زرین گردیده است.

    فست فود هایدا
    فست فود هایدا

    تولید بسته بندی فست فود

    شرکت پویا فراز خلاق ارتباط مستمر و بلند مدتی با برند هایدا دارد. برخی از برندهای فست‌فود از جمله هایدا، دارای بسته‌هایی با طرح و استراکچر واحد هستند. و برای سال‌ها از این بسته بندی‌ها استفاده می‌کنند و در بین مشتریان خود شناخته می‌شوند.
    تامین به موقع جعبه‌ و بسته بندی فست فود زنجیره‌ای – به خصوص در نوسانات بازار – یکی از چالش‌‎های شرکت‌های تولید بسته بندی است. بنابراین مهم است که وضعیت بازار مصرف و نوسانات آن همواره مورد سنجش قرار گیرد. تا در تامین مواد اولیه و ارائه خدمات تولید بسته بندی‌ برای این مجموعه‌ها وقفه‌ای بوجود نیاید. شرکت بسته بندی پویا فراز خلاق مقوای بهداشتی ویژه بسته بندی غذا را به صورت مستقیم و ارد می‌نماید. و کلیه خدمات مربوط به چاپ و تولید بسته بندی شامل پیش از چاپ، چاپ، پس از چاپ و جعبه سازی زیر نظر کارشناسان فنی پیش می‌رود.

    بسته‌بندی تولید شده در شرکت پویا فراز خلاق

    بر مبنای همین روند جعبه سیب زمینی، جعبه همبرگر و جعبه پیتزا برای فست فود هایدا تولید می‌شود.