۹۱۰۰۵۶۳۶ EN

رستوران‌ های زنجیره ‌ای برگرلند

  • همکاری با شرکت بسته بندی پویا فراز خلاق برای ما مقرون به صرفه است. قیمت، کیفیت و نحوه ارسال جعبه برای برگرلند موارد مهمی هستند که پویا فراز خلاق به خوبی از عهده آن برآمده است. همچنین از مدیریت تا پرسنل، همگی جدی و پیگیر و خوش برخورد هستند.

    آقای گودرزی – مدیر داخلی رستوران‌های زنجیره‌ای برگرلند

    داستان همکاری پویا فراز خلاق و برگرلند

    اولین شعبه رستوران زنجیره ای برگرلند در سال  1391 توسط 3 جوان اهل موسیقی در تهران افتتاح شد. مؤسسین برگرلند می‌گویند: مدت‌ها به دنبال پیدا کردن برگر خوب و خوشمزه بوده‌اند، ولی نتوانسته اند آن را پیدا کنند. بنابراین خودشان دست به کار شده‌اند و رسپی‌های مختلفی را برای تهیه آن امتحان کرده‌اند تا سرانجام به چیزی که مورد نظرشان بوده است دست یافته اند. برگرلند نخستین فست فودی است که در سطح ایران به صورت تخصصی انواع برگر را ارائه می‌دهد. البته انواع پیتزا نیز در فهرست منوی برگرلند دیده می‌شود. این مجموعه در برگرهای خود از گوشت تازه بدون افزدونی استفاده می‌کند و همین باعث استقبال گسترده مردم شده است. اکنون برگرلند در تهران هشت شعبه فعال دارد.

    بسته بندی تولید شده در شرکت پویا فراز خلاق

    بسته بندی مناسب می تواند عامل مهمی در حفظ کیفیت و شکل غذا باشد. امروزه بسیاری از غذاها به صورت آنلاین سفارش داده می شوند. بنابراین طراحی و تولید بسته بندی‌هایی که بتوانند در زمان رسیدن به دست مشتری، کیفیت اولیه غذا را حفظ کنند اهمیت ویژه ای پیدا کرده است. شرکت بسته بندی پویا فراز خلاق مفتخر است طراحی استراکچر و تولید انواع جعبه همبرگر، جعبه پیتزا، جعبه ساندویچ، جعبه سیب زمینی سرخ کرده و پلیت سیب زمینی سرخ کرده و جعبه سوخاری و پاکت برون فست فود را با بهترین کیفیت از سال 1392 برای فست فود برگرلند انجام داده است.

    کارشناسان فنی واحد تولید بسته بندی پویا فراز خلاق در تامین مواد اولیه حساسیت ویژه به خرج می‌دهند تا بهترین قیمت و کیفیت را برای تولید محصول فراهم نماید. بر اجرای مراحل پیش از چاپ، چاپ، پس از چاپ جعبه سازی نیز نظارت کیفی لازم را دارند. تا اطمینان حاصل کنند محصول در زمان مناسب و با کیفیت مطلوب به دست مشتری برسد. محصولات تولید شده در کارتن حمل و نقل بسته بندی می‌شوند. یا شرینک می‌شوند تا در شرایط مناسب و بهداشتی به دست مشتری برسند و حداقل فضا را در انبارداری اشغال نمایند.