۹۱۰۰۵۶۳۶ EN

رستوران‌های زنجیره‌ای پرپروک

  • همکاری با شرکت پویا فراز حلاق باعث بهره بردن از تکنیک‌های نوین صنعت چاپ بر اساس اصول و مهندسی صحیح بسته بندی می‌گردد. امروز شرکت پویا فراز خلاق در مقام مشاور و پیشنهاد دهنده برترین و با صرفه‌ترین بسته بندی رستورانی، برای پرپروک، جزئی از مهم‌ترین ارکان زنجیره‌ی تأمین این شرکت می‌باشد.

    در شرایط پرتلاطم قیمت بسته بندی و عدم توانایی شرکت‌های غیرحرفه‌ای در تأمین خواسته مشتریان، شرکت پویا فراز خلاق با خلاقیت و راهکارهای سریع، باعث کاهش هزینه‌های بسته بندی و استرس مشتریان خود می‌گردد.

    علی توسلی – مدیر تدارکات رستوران‌های زنجیره‌ای پرپروک

    داستان همکاری پویا فراز خلاق و پرپروک

    پرپروک اولین شعبه خود را در سال 1376 در مغازه‌ای 40 متری در منطقه سعادت آباد تهران راه‌اندازی کرد. و ظرف 23 سال تعداد شعب خود را به 14 شعبه در تهران، کرج و شمال کشور افزایش داد. سه ارزش اصلی این برند، شادی، خلاقیت و سلامت است. و به طور مستمر برای پرسنل خود دوره‌های آموزش بهداشت برگزار می‌کند.

    شرکت بسته بندی پویا فراز خلاق 23 سال است که به عنوان تولید کننده انواع بسته بندی فست فود در کنار رستوران پرپروک قرار دارد.

    پیتزاهای پرپروک در فرم مربع (پنجره‌ای) و در 20 نوع مختلف سرو می‌شوند. پیتزا سیسیلی از پیتزاهای پرطرفدار است. همچنین برای میهمانی‌های خود می‌توانید انواع پیتزا را در سایز پیتزا پارتی (70 در 70 سانتیمترمربع) سفارش دهید. علاوه بر پیتزا، انواع ساندویچ و مرغ سوخاری بدون پوست را نیز می‌توانید سفارش دهید. پرپروک همچنین با راه اندازی سرآشپز آنلاین در سایت فروش اینترنتی خود، به مشتریان امکان داد پیتزا را با رسپی مورد علاقه‌ خود سفارش دهند.

    یکی دیگر از نوآوری‌های این رستوران استفاده از سینگل زیر پیتزا بهداشتی است. که هنگام سرو پیتزا از عرق کردن پیتزا جلوگیری می‌کند. نظم این رستوران زنجیره‌ای و تاکید آنها بر حفظ و ارتقای کیفیت، مثال‌ زدنی است. برای خدمت رسانی به پرپروک، داشتن امکانات به‌روز و ارائه خدمات گسترده، شرط لازم است؛ اما کافی نیست.

    پیتزا

    بسته بندی تولید شده در شرکت پویا فراز خلاق

    در این 23 سال ما در شرکت پویا فراز خلاق یاد گرفتیم برای همراهی پرپروک باید چیزی بیشتر از یک پیمانکار خوب باشیم. این همراهی ممتد و موفق باعث افتخار ما است. طراحی استراکچر و تولید جعبه پیتزا پروانه ای را نخستین بار در ایران برای پرپروک انجام دادیم و طی این سالها به نام جعبه پیتزا پرپروک معروف شده است. همچنین تولید پاکت بیرون بر فست فود، پاکت کاتلری سلفونی فست فود، پاکت کاتلری کاغذی فست فود، جعبه سیب زمینی سرخ کرده، جعبه ساندویچ، جعبه همبرگر و جعبه سوخاری در اندازه‌های مختلف بر عهده شرکت بسته بندی پویا فراز خلاق است.