۹۱۰۰۵۶۳۶ EN

منو فست فود

توضیحات

منو فست فود:

منو فست فود از اصلی‌ترین و پرکاربردترین موارد در رستوران‌ها و فست فودها است. بسته به نوع خدماتی که هر مجموعه ارائه می‌دهد، می‌توان از انواع این محصول استفاده کرد. برخی از رستوران‌ها، خدمات و محصولات متنوعی را ارائه می‌دهند. به دلیل گستردگی محصولات، آنها از مدل دفترچه‌ای یا چند صفحه‌ای استفاده می‌کنند.

ارسال منو برای مشتریان در هر سفارش می‌تواند قدمی مهم برای بالا بردن میزان فروش باشد. معمولا در ارسال سفارش‌های بیرون بر آن را در پاکت بیرون بر فست فود قرار می‌دهند.

طراحی بسته بندی:

منو فست فود انواع مختلفی دارد و از مواردی است که می‌توان از طرح‌های مختلف و نوآورانه‌ای برای آن استفاده کرد. به کارگیری خلاقیت در طراحی ساختار و گرافیک باعث جلب توجه مشتریان در نگاه اول می‌شود.

در طراحی گرافیک منو نیز مانند انواع بسته بندی علاوه بر پایبندی بر اصول نگارش و تبلیغات، باید به هویت بصری و هویت مفهومی رستوران، فست فود و کافی شاپ هم پایبند بود. و از همخوانی و هماهنگی میان آنها مطمئن شد. این تناسب در نگاه اول تاثیر مثبت خود را بر روی مشتری می‌گذارد.

مواد اولیه بسته بندی:

در تولید منو فست فود از مقوا و کاغذ با جنس‌های متفاوت می‌توان استفاده کرد. همچنین برای افزایش جذابیت می‌توان از انواع تکنیک‌های نقش برجسته، طلاکوب، یووی استفاده کرد. برای افزایش ماندگاری منو ها می‌توان از سلفون مات یا براق بر روی آنها نیز استفاده نمود.

تولید بسته بندی:

طراحی و انتخاب پروسه‌ی تولید این محصول نیز مانند بسته بندی فست فود، بسته بندی رستوران و بسته بندی کافی شاپ بستگی به نوع و منظور استفاده از آن دارد. برخی مجموعه‌ها از منو های یکبار مصرف استفاده می‌کنند که عموما ساده و ارزان قیمت هستند. برای تولید منو ارزان قیمت عموما از کاغذهای تحریر، کرافت و گلاسه استفاده می‌شود. که بنا به درخواست مشتری یک طرف و یا دو طرف آن طرح گرافیکی چاپ می‌شود.

برخی دیگر از انواع منو برای مدت‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. بنابراین بهتر است از مواد اولیه‌ و پروسه‌ی تولیدی استفاده شود که مدت زمان طولانی‌تری بتوان از آن استفاده کرد. برای تولید این نوع کاغذهایی با گراماژ بالاتر و یا مقوا استفاده می‌شود. برای بالا بردن مقاومت و جلوگیری از پارگی آن می‌توان از سلفون و پرس استفاده کرد.

می‌توان از منوی طراحی و تولید شده‌ برای کافه موسیقی به عنوان نمونه‌ای موفق یاد کرد.

توضیحات تکمیلی

نوع بسته‌بندی

مشتریان

, , ,

نوع چاپ

نوع جنس

, , , , , ,

محل استفاده

, , ,

نقد و بررسی‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *