۹۱۰۰۵۶۳۶ EN

گل‌ افشان آرایش

  • گل افشان

    داستان همکاری پویا فراز خلاق و گل افشان آرایش

    گل افشان آرایش، کارخانه تولید محصولات آرایشی و بهداشتی است. که در سال 1373 در شهرک صنعتی اشتهارد آغاز بکار کرد. در سال 1384 با تولید محصولاتی متنوع با برند اصلی ثمین (Samin)، گام به عرصه این صنعت نهاد. در سال 1386 با تولید برند جدید مدیلن (Medilann)، افق‌های جدیدی در این عرصه پیش چشم متخصصان و مردم کشورمان گشود. به منظور تکمیل سبد محصولات جدید، این شرکت در سال 1388 برند جدیدی موسوم به لامینین (Laminin) را معرفی کرد.

    محصولات شوینده غیر صابونی (Sydnet Bar) مدیپن (Medipain) نیز در سال 1389 با همکاری شرکت Zschimmer & Scwarz آلمان -یکی از بزرگترین تولید‌کنندگان مواد اولیه پن‌های پوستی در جهان – تولید شده است. گل افشان در ادامه روند تولید برند‌های تخصصی اقدام به تولید برند مدیسان (Medisun) نمود. که متشکل از محصولات مرتبط با آفتاب می‌باشد. در حال حاضر شرکت گل افشان در حوزه محصولات آرایشی و بهداشتی با برندهای ثمین، مدیلن، مدیپن، مدیسان و لامینین مشغول به فعالیت است. در تمامی داروخانه‌ها و فروشگاه‌های معتبر کشورمان قابل تهیه است.

    بسته بندی تولید شده در پویا فراز خلاق

    جعبه‌های آرایشی و بهداشتی دارای حساسیت بالا از لحاظ رعایت اصول بهداشتی و حفاظتی هستند. اصلی‌ترین معیاری که طراحان استراکچر و گرافیک شرکت چاپ و بسته‌بندی پویا فراز خلاق در طراحی بسته بندی مد نظر دارند. دادن حس اطمینان و اثر بخشی است. شرکت بسته بندی پویا فراز خلاق تولید انواع بسته بندی مقوایی، کارتنی و هاردباکس را با بهره مندی از کارشناسان با تجربه حوزه چاپ نجام می‌دهد. و از ماشین آلات پیشرفته چاپ و پس از چاپ مانند طلاکوب، برجسته کاری، سلفون و یووی استفاده می‌کند. انواع بسته بندی آرایشی و بهداشتی را با متریال با کیفیت و درجه یک تولید می‌شوند. و بنا به درخواست مشتر به سراسر ایران ارسال می‌گردند.