۹۱۰۰۵۶۳۶ EN

انتشارات نشر الگو

  • شرکت پویا فراز خلاق همواره با نشر الگو همکاری رضایت بخشی داشته است. در طول چندین سال همکاری، کیفیت کارتن های بسته بندی کتاب ها در وضعیت مطلوب حفظ شده است. امید که این میزان رضایت از کیفیت و کارایی برقرار باشد. با آرزوی موفقیت و شادکامی برای تمامی پرسنل پویا فراز خلاق.

    خانم زمانیان – نشر الگو

    داستان همکاری پویا فراز خلاق و نشر الگو

    انتشارات نشر الگو در سال 1384  فعالیت خود را در حوزه نشر آغاز نموده است. مهم‌ترین هدفی که این انتشارات به دنبال آن است، برقراری «‌عدالت آموزشی‌» است. دو ویژگی بارز انتشارات الگو شامل ارزیابی کتاب‌ها پیش از انتشار توسط دبیران و مشاوران برجسته و همچنین ویرایش مستمر کتاب‌ها است.
    ـ انتشار کتاب‌ها به دو صورت کتاب‌های «‌سه‌بعدی» و کتاب‌های «‌تست» انجام می‌شود.

    کتاب‌های سه‌بعدی جنبۀ آموزشی دارند و برای درک عمیق مطالب تالیف شده‌اند. درسنامه‌های کتاب‌های سه‌بعدی کامل و مفصل هستند. با بیان مطالب، نکات، تست‌های مختلف و مسایل متنوع در درسنامه‌ها به دانش‌آموز کمک می‌کنند که بر مبحث مورد نظر تسلط کافی را داشته باشند. در ادامه تعداد مناسبی تمرین تشریحی و تست با پاسخ کاملا تشریحی برای تمرین و مرور مطالب ارایه شده است. این کتاب‌ها برای دانش‌آموزانی که از داشتن دبیر خوب و مدارس با‌کیفبت بی‌بهره‌اند بسیار سودمند است.
    کتاب‌های تست که شامل خلاصه درس و پرسش‌های چهارگزینه‌ای با پاسخ کاملا تشریحی و در برخی کتاب‌ها آزمون هستند، برای تسلط بر مطالب و افزایش مهارت تست زدن تالیف شده‌اند. در این کتاب‌ها با ارائۀ پرسش‌های چهارگزینه‌ای متنوع و مفهومی شما را برای پاسخگویی به سوالات کنکور سراسری و آزمون‌های آزمایشی آماده می‌کند

    نشر الگو
    نشر الگو

    بسته بندی تولید شده در شرکت پویا فراز خلاق

    شرکت بسته بندی پویا فراز خلاق برای انتشارات نشر الگو مجموعه بسته بندی فرهنگی و آموزشی را تولید کرده است. کتاب و سایر محصولات نشر الگو در جعبه پستی کتاب از جنس ورق 3 لایه فلوت دار دو رو کرافت بسته بندی می‌شوند و یک لایه سلفون روی آن‌ها شیرینگ می‌شود تا در شرایط حمل و نقل حتی در مقابل آب و برف و باران هم نفوذ ناپذیر باشند و امکان آسیب رسیدن به سفارش‌ها تقریبا به صفر برسد. این جعبه ها نیاز به چسب ندارند و به آسانی سرهم می‌شوند.