۹۱۰۰۵۶۳۶ EN

برچسب ها

جدیدترین مطالب

مطالب پر بازدید

بسته بندی ساندویچ با طراحی خلاقانه و زیبا

توسط میثم شفیعی | ۱۲ آذر ۱۳۹۶

بسته بندی ساندویچ به دلیل قابلیت حفظ کیفیت و تازگی ساندویچ در ارسال بیرون بر. و تنوع در شکل آن از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است. به همین دلیل استفاده از جعبه ساندویچ همچون جعبه پیتزا به سرعت رواج پیدا کرده است. شرکت بسته بندی پویا فراز خلاق با استفاده از تیم طراحی بسته بندی و کارشناسان حوزه تولید بسته بندی مواد غذایی قابلیت طراحی و تولید انواع بسته بندی ساندویچ اعم از انواع جعبه و پاکت را داراست. این نوع جعبه با توجه به انواع مختلف ساندویچ ها در شکل‌ها و ابعاد مختلفی طراحی و تولید می‌گردد.

تمامی مراحل انجام کار از زمان نمونه سازی و طراحی با تیم طراحی-مهندسی خبره در حوزه چاپ و بسته بندی صورت می‌گیرد. در مراحل پیش از چاپ ،چاپ و پس از چاپ نیز از ماشین آلات پیشرفته چاپ، دایکات و جعبه چسبانی استفاده می‌گردد. و از رنگ‌ها با پایه گیاهی و خوراکی استفاده می‌گردد. تیم فروش ما با مشاوره‌هایی که به شما می‌دهند. کمک می‌کنند در نهایت به بسته بندی ساندویچ با طراحی خلاقانه و زیبا دست یابید.

جعبه ساندویچ سفره ای

جعبه ساندویچ سفره ای

جعبه ساندویچ سفره ای جعبه ای یک تکه و بدون چسب است. با باز شدن درب جعبه، دیواره‌های قسمت زیرین از هم باز شده و مانند سفره پهن می‌گردند.

جعبه ساندویچ قفل دوطرفه

جعبه ساندویچ قفل دوطرفه

جعبه ساندویچ قفل دوطرفه جعبه ای یک تکه است که درب آن از دو طرف در دو چاک که در دو سوی جعبه ایجاد شده است قفل می‌گردد. مزیت مهم این جعبه، قابلیت تولید جعبه سوخاری، جعبه همبرگر و جعبه سیب زمینی سرخ کرده با همین استراکچر است.

جعبه ساندویچ کشویی

جعبه ساندویچ کشویی

جعبه ساندویچ کشویی جعبه ای دو تکه است. قسمتی که ساندویچ در آن قرار می‌گیرد به صورت کشویی داخل کاور مقوایی می‌شود.

پاکت ساندویچ مومی

پاکت ساندویچ؛

در انواع کرافت، مومی و پنجره دار به صورت اختصاصی و عمومی قابل ارائه است.

کاغذ رپ ساندویچ

رپ ساندویچ

در انواع کاغذی و مومی به صورت اختصاصی و عمومی قابل ارائه است.


بیشتر بخوانید: