۹۱۰۰۵۶۳۶ EN

برچسب ها

جدیدترین مطالب

مطالب پر بازدید

بسته بندی محصولات زیبایی و دارویی

توسط میثم شفیعی | ۱۹ آذر ۱۳۹۶

بسته بندی محصولات زیبایی و دارویی دارای حساسیت بالا از لحاظ رعایت اصول بهداشتی و حفاظتی است. اصلی ترین معیاری که طراحان هندسی و هنری در این زمینه مد نظر دارند. دادن حس اطمینان و اثر بخشی است. تا مصرف کننده دارو و لوازم آرایشی و بهداشتی حس اثر بخش بودن آن محصول را از بسته بندی آن دریافت کند. در زمینه تولید بسته بندی برای این محصولات مهم است که بسته بندی آرایشی و بهداشتی و جعبه دارو توان محافظتی از محصول را داشته باشد.
بعلاوه به دلیل نوع این محصولات و فرآیند بسته بندی آنها که اکثرا توسط ماشین‌ آلات تمام اتوماتیک انجام می‌گیرد. طراحی استراکچر متناسب با نوع ماشین آلات شرکت‌های تولید کننده نیز، از اهمیت بالایی برخوردار است.

طراحی و تولید بسته بندی دارویی و آرایشی و بهداشتی در پویا فراز خلاق.

متخصصان ما در شرکت بسته بندی پویا فراز خلاق مجموعه اطلاعات مورد نیاز برای طراحی بسته بندی و تولید بسته بندی را جمع آوری می‌کنند. این اطلاعات شامل نوع محصول، مخاطب هدف محصول، نوع محافظت مورد نیاز برای هر محصول، شرایط قرار گیری اطلاعات ماشین آلات بسته بندی، متریال و استراکچر مناسب و … می‌گردد. پس از تائید استراکچر، طرح گرافیکی بررسی و مورد تائید مشتری قرار خواهد گرفت. نهایتا بهترین پیشنهادهای طراحی استراکچر و گرافیک به مشتری ارائه خواهد شد. و پس از تائید، بسته بندی تولید خواهد شد.
تمام جعبه‌ها نظیر جعبه قرص و شربت، جعبه گیاهان دارویی، جعبه کرم محافظت کننده پوست، جعبه رنگ مو، جعبه ژل بهداشتی، جعبه دستمال کاغذی. جعبه لوسیون‌ها (کرم‌های مایع)، جعبه پودرها، جعبه عطر و ادکلن، جعبه رژ لب، جعبه لاک ناخن. جعبه مواد آرایشی چشم و صورت و دیگر انواع بسته بندی ها در این دسته بندی جای می‌گیرند.

شکل گیری ارتباطات برند در پویا فراز خلاق.

تیم ارتباطات برند پویا فراز خلاق آمادگی دارد پس از طراحی و تولید بسته بندی. راهکارهایی برای ارتباط بهتر برند با مخاطب هدف ارائه نماید. یکی از این راهکارها طراحی و تولید ابزار تبلیغ در محل فروش (P.O.S.M) که منجر به افزایش فروش محصول می‌گردد. همچنین ایده پردازی و اجرای پروژه‌های دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی تجربه ای از دیگر خدمات واحد ارتباطات برند پویا فراز خلاق هستند.

نمونه‌هایی از طراحی و تولید بسته بندی محصولات زیبایی و دارویی در شرکت بسته بندی پویا فراز خلاق.

در ادامه می توانید مجموعه ای از بسته بندی‌ های تولید شده را مشاهده نمائید.

بسته بندی تولید شده در شرکت چاپ و بسته بندی پویا فراز خلاق:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید: